Igår, 21:56
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Sean Strickland har många gånger kritiserat Israel på Twitter och under intervjuer, Sean Strickland håller för tillfället titeln mellanviktsmästare.
Nu har han blivit bannlyst från UFC's evenemang i Vita huset där Israels president skall närvara.

UFC ägs av TKO Group Holdings som i sin tur ägs av den judiska Hollywood mogulen Ari Emanuel.
Ari Emanuel är son till Benjamin M. Emanuel, som var del av den judiska Terrorgruppen Irgun i Palestina under femtiotalet, han var även vapensmugglare.
Citera
Igår, 22:14
Medlem
även jag är bannlyst.

varken jag eller sean strickland skulle fightas på galan.

vi var heller inte inbjudna, någon av oss.
Citera
Igår, 22:14
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Du borde nästan lagt den i politik eller nåt, men ändå sjukt att han som champ blir bannad.
Bevisar bara vilka som styr i USA och världen.

Var är dana white och trump som tydligen står för yttrandefrihet och alltid är så stor i käften?
Citera
Igår, 22:31
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Du borde nästan lagt den i politik eller nåt, men ändå sjukt att han som champ blir bannad.
Bevisar bara vilka som styr i USA och världen.

Var är dana white och trump som tydligen står för yttrandefrihet och alltid är så stor i käften?
UFC ägs av Epsteins nära och kära vänner, judiska Hollywood moguler. Dana White har inget riktigt inflytande i det stora hela.
Trump är ju Netanyahu's lilla knähund, han säger waffwaff för en hundgodis. Yttrandefrihet finns inte i hans värld.

Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
även jag är bannlyst.

varken jag eller sean strickland skulle fightas på galan.

vi var heller inte inbjudna, någon av oss.
Jag förstår vad du menar, men varför bjuder man inte in den nuvarande mellanviktsmästaren?
Citera
Igår, 22:57
Medlem
Room531s avatar
Jag kommer inte ihåg om han var bokad på det kortet ens?
Men det hade eventuellt isf varit en rematch mot chimaev (som förlorade bältet till han nyss, och direkt efter sagt att han inte ville vara kvar i den viktklassen längre, men tydligen ändrade sig någon dag senare)

Jag undrar vem man helst vill ha vid vita huset, Sean Strickland - den enda amerikanska UFC bälteshållaren just nu (Kayla är ute ett tag) men iaf av männen, visserligen snackar han en jäkla massa, eller Khamzat "allahu Akbar kill everybody!" chimaev 🙄 inte heller helt lämpligt kanske...

Men var han ens bokad är frågan..?? Om han var det är det jäkligt stört. Men jag tror inte det, så det handlade väl mer om att han nyss vunnit bältet igen och man inte hade en motståndare, tror jag iaf..
Senast redigerad av Room531 Igår kl. 23:02.
Citera
Igår, 23:01
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Jag kommer inte ihåg om han var bokad på det kortet ens?
Men det hade eventuellt isf varit en rematch mot chimaev (som förlorade bältet till han nyss, och direkt efter sagt att han inte ville vara kvar i den viktklassen längre, men tydligen ändrade sig någon dag senare)

Jag undrar vem man helst vill ha vid vita huset, Sean Strickland - den enda amerikanska UFC bälteshållaren just nu (Kayla är ute ett tag) men iaf av männen, eller Khamzat "allahu Akbar kill everybody" chimaev 🙄...

Men var han ens bokad är frågan..
Tror inte någon fight är aktuell, de som håller bälten brukar ju bli inbjudna och stryka omkring på eventen ändå.
Sean Strickland är ju en frontfigur för UFC efter vinsten mot Khamzat.
Citera
Igår, 23:03
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Tror inte någon fight är aktuell, de som håller bälten brukar ju bli inbjudna och stryka omkring på eventen ändå.
Khamzat fick ordentligt med stryk av Strickland.
Jaha det handlade om inbjudan, att han inte ens fick vara där?? 😂 ja då är det verkligen stört..!

ska kolla ikapp lite mma-media från veckan.
Citera
Idag, 00:25
Medlem
tom aspinall har inte heller bjudits in.
nu gäller det bara att på något sätt få det till att tom aspinall uttalat sig negativt om israel... för annars dör hela argumentet
Citera
Idag, 00:32
Medlem
Room531s avatar
Citat:
nu gäller det bara att på något sätt få det till att tom aspinall uttalat sig negativt om israel... för annars dör hela argumentet
På riktigt??
ciryl gane borde inte ens ha fått titelmatch mot aspinal, inte efter hur det gick mot JJ - och så kör han två fingrar in i ögonen som förstör synen för aspinal och får en interim-chans på 250-kortet?? 🙄 Vadfan är detta.

Och aspinal, den riktiga HW Champ får inte besöka? Kan väl inte stämma...

..men man vet inte med ufc dessa dagar. 🙄
Citera
Idag, 00:39
Medlem
Citat:
Han är ju skadad i ögonen
Citera
Idag, 04:12
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
På riktigt??

Och aspinal, den riktiga HW Champ får inte besöka? Kan väl inte stämma...

..men man vet inte med ufc dessa dagar. 🙄
Tom Aspinall har nyligen skaffat en manager som kritiserar Dana White för att betala låga löner till UFC fighters, det än nog anledningen till att Tom ej är välkommen.
Citera
Idag, 06:52
Medlem
Judarna tjänar miljarder på våldsälskande goyims
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem