Citat:
Ursprungligen postat av
Fundersam1
420mg test ew
120mg EQ ew
Ingen ai
Känner mig helt dränerad, apatiskt nästan, vinballe också. Trodde eq hade kraschat mitt östro men inte.
Tankar kring proverna? Proverna togs dag 5 alltså precis innan injektion.
Östradiol
75 pmol/L
<146
SHBG
38 nmol/L
11.5-54
Testosteron
47 nmol/L
6.9-23
Fritt testosteron
S-testosteron, bioaktiv
27 nmol/L
2.8-21
Tycker östro verkar lågt (även testot för den dosen) och det kan nog förklara att du mår sämre.
Kan det vara att du fått bättre doserad EQ och lite sämre doserad testo?