Citat:
Ursprungligen postat av
Bonden10
Har börjat fått en fuktande styrväxel vid ena damasken på en Volvo V50. Är inte alls mycket men det har börjat fukta. Har någon här prövat använda Omega 917 packningsrekond och upplevt att det hjälpt? Eller förvärras bara ett litet läckage?
Är ju fett innanför damasken och det kan ju krypa en del när damasken börjar bli torr. Så länge det inte droppar nåt skulle jag säga att det är lugnt.