Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Det är ju inte bra att du gör det självklart men det vet du själv redan.
Det enda jag kan bidra med i form av råd här är att just analen, biten som är innanför din yttre ringmuskel och innan den första inre (du har flera i hela tarmsystemet) tenderar att vara relativt ren om du har någorlunda nyttig fiberrik kost, har haft en bra baj innan och så. Mängden avföring där inne är minimal vad som än är. Du vet känslan av valpnos? Du vet, "jag måste sprinta till en toalett!" inte bara bajsnödig - det är när du har avföring i just den första sektionen.
Om du ska vara rejält noggrann och tänker "inget alls får finnas på mitt plåster" - så litet vatten, behöver inte mycket, spruta upp på nåt sätt innanför yttre ringmuskeln och sen sätt dig på dass och "bajsa" ut det vattnet. Ta ett finger med i spelet och svep runt. Gör några gånger tills det inte finns några synliga rester och du har ett skinande rent anus du kan göra vad du vill med!
... men tyvärr väljer att tuta upp ett opiatplåster i (jag vet jag vet moralism moralism - men det är en vidrig drogjävel som notoriskt inte släpper taget om en det vet du bättre än mig)
Missade ditt svar, fick ingen notis av någon anledning. När jag frågade chatgpt eller jag har en annan för chatgpt hävdar bara till att man ska söka hjälp för sitt beteende med frågor runt drogintag.
"Slemhinnor, som de i rektum eller munhåla, saknar detta skyddande hornlager och är extremt rikt vaskulariserade (blodkärlsrika). Om ett depotsystem appliceras direkt mot en slemhinna sker absorptionen nästintill omedelbart. Det leder till en akut och okontrollerad spik i plasmakoncentrationen, vilket i teorin kallas för "dose dumping".'
Stod även att om man ska ta det rektalt så ska man bara sätta det runt 2cm in anus då det finns mest slemhinnor där och mindre risk för att avföring ska försämra effekten om man sätter in en remsa längre in i anus.
Är genuint sugen på att prova men väldigt försiktig. Har ca ett halvt plåster kvar hemma sen igår när jag rökte det