Alla balkonger är inte alls låsta. Var bara att knata ut, dygnet runt dessutom, på b.la våning 8. Eller, så var det iaf för två år sedan när min far var inneliggande där.
Akutgeriatriska ligger på våning 4 f.ö
Citat:
Ursprungligen postat av
Theoneandonlyme
Samtliga balkonger är sedan ett antal år alltid låsta och nyckel finns på avd . Nu blir det stor utredning hur personen kunde ta sig ut .