2026-06-11, 10:44
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Vad gör du här då om du flyttade redan 1983?

Finns inget nassar hatar mer än sina egna länder men de vill fortfarande fortsätta klaga på dem om de lämnar landet, som ett gäng dumpade ex.
Citera
2026-06-11, 17:25
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Varför?
Samma skäl som jag antar du har för att inte låta mig och andra random främlingar bo i ditt hem och äta din mat på din tallrik, även om jag skulle arbeta ibland genom att städa.
Citera
2026-06-12, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Blir en röst på AFS för Kasselstrand kritiserar sionism och pratar om Epsteins kopplingar till Israel. Men jag tycker de behöver fler perspektiv i invandringsfråga. Sen är de bara kring 1% så det blir mer en missnöjjesröst. Tycker de gott kan öka till 1% och få mer inflytande. Frågan är om jag röstar på dem när de väl kommer upp mot 4% spärren, beror på hur de mognat i invandringsfrågan.

Brukar rösta blankt annars.

Men de kommer väl ingen vart om alla skulle resonera som dig? Missförstå mig inte, försöker inte vara stöddig. Tänker mest att det är bättre att "ta tjuren vid hornen" nu istället för att "vänta tills de blir större"?

Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
blir afs eller blankt

Nordiska Motståndsrörelsen? De har anmält sig hos Valmyndigheten
Citera
2026-06-12, 22:32
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Vänstern förstår inte att miljardärerna redan bidrar med mer pengar/skatt än vad vänsterdräggen tjänar på en livstid.
Exakt
Citera
2026-06-18, 17:12
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Du menar att det inte finns ett renodlat extremistparti i riksdagen?

Om allt som inte utgör politisk konsensus klassas som extremism, så har du givetvis helt rätt.....
Citera
2026-06-19, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kan du inte be Kristersson och Sd-ledningen om deras swish-nr så du kan skicka dina pengar direkt till dem istället för att det måste gå över skatten?

Sånna här inlägg belyser bara vikten av det jag skrev innan . Hur dum är du egentligen, jag vill inte att varken högern eller vänstern ska ta mina pengar, men högern tar åtminstone en mindre andel även om de också är sossar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in