Citat:
Ursprungligen postat av
Akacia2050
Blir en röst på AFS för Kasselstrand kritiserar sionism och pratar om Epsteins kopplingar till Israel. Men jag tycker de behöver fler perspektiv i invandringsfråga. Sen är de bara kring 1% så det blir mer en missnöjjesröst. Tycker de gott kan öka till 1% och få mer inflytande. Frågan är om jag röstar på dem när de väl kommer upp mot 4% spärren, beror på hur de mognat i invandringsfrågan.
Brukar rösta blankt annars.
Men de kommer väl ingen vart om alla skulle resonera som dig? Missförstå mig inte, försöker inte vara stöddig. Tänker mest att det är bättre att "ta tjuren vid hornen" nu istället för att "vänta tills de blir större"?
Citat:
Ursprungligen postat av
chunky000
blir afs eller blankt
Nordiska Motståndsrörelsen?

De har anmält sig hos Valmyndigheten