Är det verkligen fotbollshuliganer som bränner ner Paris, eller är det insläppta flyktingar (muslimer)?
Detta klipp bevisar vilka det är som driver bråket, och dom säger det även själva
Citat:
""- Filma här,,, Filma här! Vi är Algerier, Tunisier, Marockaner, Sudaneser
Vi har lyckats ta över Paris till och med snabbare än de tyska styrkorna 1940!
Det tog oss bara 3 timmar!"
säger den deg-svullna flyktingen, och glömmer att ifall Frankrike inte hade varit barmhärtiga nog att
Släppa In Dem och gett dem mat medicine och husrum, hade han inte ens varit där för att kunna "ta över"
Som att säga att en handikappad som behöver personlig assistans för att ens kunna lyfta armen
har med sin "styrka" (och assistentens hjälp) lyckats örfila en skattebetalare .WoW vilken bedrifft.
vad duttig du var
Längre in i klippet ges även tal där imamer föreläser helt öppet hur dom planerar att göra
Paris till ett kalifat.
Men först lite scener från upproret där 100% inbjudna svartskallar "visar sina muckler"
https://www.youtube.com/live/ZHnAsTtZrAc?si=H_8QDJ82WXoUxqWj&t=46
Diskussion:
Trodde ni det handlade om fotboll, eller fattade ni att det var de " utmärglade krigsoffren"
som tog sig ton nu när de var mättade av de generösa fransmännen?
Hade lowlifen ens kunnat ta sig levnade över floden utan fransmännens hjälp, som fick åka ut med
båtar och dra upp dem ur plurret?
Är det inte lite övermod att säga att man "tagit över" för att man gengäldar medmänsklighet
med att bete sig som ociviliserade svin?
Diskutera