2026-06-04, 06:25
  #1
Medlem
Drettans avatar
Är det verkligen fotbollshuliganer som bränner ner Paris, eller är det insläppta flyktingar (muslimer)?

Detta klipp bevisar vilka det är som driver bråket, och dom säger det även själva


Citat:
""- Filma här,,, Filma här! Vi är Algerier, Tunisier, Marockaner, Sudaneser
Vi har lyckats ta över Paris till och med snabbare än de tyska styrkorna 1940!
Det tog oss bara 3 timmar!"


säger den deg-svullna flyktingen, och glömmer att ifall Frankrike inte hade varit barmhärtiga nog att
Släppa In Dem och gett dem mat medicine och husrum, hade han inte ens varit där för att kunna "ta över"
Som att säga att en handikappad som behöver personlig assistans för att ens kunna lyfta armen
har med sin "styrka" (och assistentens hjälp) lyckats örfila en skattebetalare .WoW vilken bedrifft.
vad duttig du var

Längre in i klippet ges även tal där imamer föreläser helt öppet hur dom planerar att göra
Paris till ett kalifat.

Men först lite scener från upproret där 100% inbjudna svartskallar "visar sina muckler"

https://www.youtube.com/live/ZHnAsTtZrAc?si=H_8QDJ82WXoUxqWj&t=46

Diskussion:
Trodde ni det handlade om fotboll, eller fattade ni att det var de " utmärglade krigsoffren"
som tog sig ton nu när de var mättade av de generösa fransmännen?
Hade lowlifen ens kunnat ta sig levnade över floden utan fransmännens hjälp, som fick åka ut med
båtar och dra upp dem ur plurret?
Är det inte lite övermod att säga att man "tagit över" för att man gengäldar medmänsklighet
med att bete sig som ociviliserade svin?
Diskutera
__________________
Senast redigerad av Drettan 2026-06-04 kl. 06:27.
Citera
2026-06-04, 06:31
  #2
Medlem
Drettans avatar
Kolla här

100% invällare. Ett hundra procent.
https://www.youtube.com/live/ZHnAsTtZrAc?si=LrbtPITYGMFJoAk_&t=139
Citera
2026-06-04, 06:34
  #3
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drettan
Är det verkligen fotbollshuliganer som bränner ner Paris, eller är det insläppta flyktingar (muslimer)?

Detta klipp bevisar vilka det är som driver bråket, och dom säger det även själva





säger den deg-svullna flyktingen, och glömmer att ifall Frankrike inte hade varit barmhärtiga nog att
Släppa In Dem och gett dem mat medicine och husrum, hade han inte ens varit där för att kunna "ta över"
Som att säga att en handikappad som behöver personlig assistans för att ens kunna lyfta armen
har med sin "styrka" (och assistentens hjälp) lyckats örfila en skattebetalare .WoW vilken bedrifft.
vad duttig du var

Längre in i klippet ges även tal där imamer föreläser helt öppet hur dom planerar att göra
Paris till ett kalifat.

Men först lite scener från upproret där 100% inbjudna svartskallar "visar sina muckler"

https://www.youtube.com/live/ZHnAsTtZrAc?si=H_8QDJ82WXoUxqWj&t=46

Diskussion:
Trodde ni det handlade om fotboll, eller fattade ni att det var de " utmärglade krigsoffren"
som tog sig ton nu när de var mättade av de generösa fransmännen?
Hade lowlifen ens kunnat ta sig levnade över floden utan fransmännens hjälp, som fick åka ut med
båtar och dra upp dem ur plurret?
Är det inte lite övermod att säga att man "tagit över" för att man gengäldar medmänsklighet
med att bete sig som ociviliserade svin?
Diskutera
Ju fler klipp där de säger att de invaderar desto bättre. Man får hoppas att allmänheten ser dessa och att politikerna tvingas göra något.

Men tyvärr är det nog att hoppas på för mycket.
Vi kommer se länder såsom Frankrike, England och Tyskland antingen bli övertagna eller så blir det upprensning (men det är svårt att tro).
Sverige går samma öde till mötes. Sauron utökar hela tiden sin armé.

Suicide by empathy.
Citera
2026-06-04, 06:37
  #4
Medlem
Drettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Ju fler klipp där de säger att de invaderar desto bättre. Man får hoppas att allmänheten ser dessa och att politikerna tvingas göra något.

Men tyvärr är det nog att hoppas på för mycket.
Vi kommer se länder såsom Frankrike, England och Tyskland antingen bli övertagna eller så blir det upprensning (men det är svårt att tro).
Sverige går samma öde till mötes. Sauron utökar hela tiden sin armé.

Suicide by empathy.

Ja varför tror du vänstern åkte ner med egna båtar för att hjälpa dessa tuffa killar ur vattnet.
För att dom ska kunna hjälpa till att störta systemet.
Muslimen tror dom har "lurat byxan av oss" genom att lisma och halta och hålla upp sina kräkungar, när vänstern fattat att dessa ociviliserade kräk kommer göra jobbet åt dem.
Citera
2026-06-04, 06:42
  #5
Medlem
Ska TA Över ??

När dom inte ens klarar mata sig själva, eller ens snickra ihop en egen båt

Dellusional
Citera
2026-06-04, 06:55
  #6
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Men svenska medier skriver ju att det är unga arga "som fått nog av pol1svåld å rassism å kapitalistisk utsugning". Svenska medier sägs vara överlägset opartiska. Vi litar på dem. Vi har lärts att Musl1mer bygger Frankrike och är värnet emot Madame Le Pen.
Citera
2026-06-04, 06:58
  #7
Medlem
-Pelles avatar
Bra inlägg:


Citat:
This islamic nonsense cannot be tolerated its beyond a joke

Varför tolererar vi detta ? När vi har lagen i våra händer att skicka ut dem igen!
För att dom skulle kaosa i så fall? det gör dom ju redan!!



https://www.youtube.com/live/ZHnAsTtZrAc?si=nNOdnom25IPyukNV&t=674
Citera
2026-06-04, 07:01
  #8
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll
Ska TA Över ??

När dom inte ens klarar mata sig själva, eller ens snickra ihop en egen båt

Dellusional
Nä men den vita slaven handmatar gökungarna och fortsätter göra det fast han börjar vittra sönder under deras bönemattor. Att samhället går under när alla vuxna som försörjer barnen dör är inget man tänker på. Det som väntar är ett nordiskt Libanon.

De tvingar ju oss att ”bygga båten” åt dem och den som inte går med på det straffas av den egna staten. I England sätter man handbojor på den knivhuggne på order av utlänningar som säger att denne är rasist, det är tydligen ett värre brott än att mörda någon. Som laxen på löken har man bestämt att bara vita kan vara rasister.
__________________
Senast redigerad av Reverend.Camden 2026-06-04 kl. 07:05.
Citera
2026-06-04, 07:01
  #9
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
Men svenska medier skriver ju att det är unga arga "som fått nog av pol1svåld å rassism å kapitalistisk utsugning". Svenska medier sägs vara överlägset opartiska. Vi litar på dem. Vi har lärts att Musl1mer bygger Frankrike och är värnet emot Madame Le Pen.


kapitalistisk utsugning, lol

Vem fan är det som suger ut? inflyttarna eller dom som byggde landet och tog på sig ansvaret att
rädda dessa från fattigdom
Citera
2026-06-04, 07:09
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Nä men den vita slaven handmatar gökungarna och fortsätter göra det fast han börjar vittra sönder under deras bönemattor. Att samhället går under när alla vuxna som försörjer barnen dör är inget man tänker på. Det som väntar är ett nordiskt Libanon.

Som när vänstern utrotade tredje ståndet under franska revolutionen och ingen kunde sen sköta produktionsmedlen.
Nu använder sig vänstern av mass-inavlade dödslängtande tiggare istället för av bönder, så dom själva kan ta över sen och införa sin bögeri-sex-sekt över hela jorden
__________________
Senast redigerad av Vegoboll 2026-06-04 kl. 07:12.
Citera
2026-06-04, 07:22
  #11
Avstängd
StigHelmutts avatar
Dessa jihadister (!) det är just vad dom är,, gör det för att komma till sitt "himmelrike" (Jennah)
Kan ni föreställa er kaoset i deras jävla Jennah? (som förresten betyder helvetet på alla andra språk)
mijontals och åter miljontals av uteslutande hysteriska lättkränkta kravmaskiner. Fy fan, vem vill ens dit
Allt detta gör dom för att få samlas i helvetet och kriga mot varann!
det är ju fan skrattretande
__________________
Senast redigerad av StigHelmutt 2026-06-04 kl. 07:24.
Citera
2026-06-04, 07:26
  #12
Medlem
karjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Ju fler klipp där de säger att de invaderar desto bättre. Man får hoppas att allmänheten ser dessa och att politikerna tvingas göra något.

Det där är det första misstaget du gör, och som leder till att araberna kommer att knulla sönder dina kvinnliga släktingar och antagligen även dig: de är driftiga män som inte väntar på att politikerna ska göra någonting åt dem.
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Men tyvärr är det nog att hoppas på för mycket.
Vi kommer se länder såsom Frankrike, England och Tyskland antingen bli övertagna eller så blir det upprensning (men det är svårt att tro.

Nu har i alla fall engelsmännen tagit till gatorna i Southampton efter Henry Nowak-domen och kravallat lite. Väntar bara på att Tommy Robinson ska vråla: "At my command, unleash hell!"

Men allt detta kommer att eskalera och vi kommer att få se fler fall av skjutningar mot moskeer etc tills det handlar om regelrätta etniska strider på gatorna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in