2026-06-04, 06:16
  #1
Medlem
Någon som vet vem hockeyprofilen är?
Har spelat över 15 säsonger i högsta ligorna.
Kan det vara Co**y Strö+berg som är igång igen?
*=n
+=m
En svensk ishockeyprofil är åtalad för grovt rattfylleri https://share.google/M9isTPvXLsEBaWML4
Citera
2026-06-04, 09:45
  #2
Medlem
Undrar samma sak. Artikeln ger inte mycket ledtrådar tyvärr. Men 15 år i högsta serie är lång tid. Ingen duvunge.
Citera
2026-06-04, 11:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Någon som vet vem hockeyprofilen är?
Har spelat över 15 säsonger i högsta ligorna.
Kan det vara Co**y Strö+berg som är igång igen?
*=n
+=m
En svensk ishockeyprofil är åtalad för grovt rattfylleri https://share.google/M9isTPvXLsEBaWML4

Han är väl dessutom misstänkt för misshandel av sin sambo nyligen - om det nu är han.
Citera
2026-06-04, 14:50
  #4
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag får inte ihop meningarna: "åt middag med familjen och drack öl" och "körde runt tills jag fick komma hem igen"?

Det blev bråk (kring hans drickande?) och han kastades ut för att "gå några varv runt kvarteret" för att nyktra till?
Citera
2026-06-04, 17:08
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pooch04
Undrar samma sak. Artikeln ger inte mycket ledtrådar tyvärr. Men 15 år i högsta serie är lång tid. Ingen duvunge.

Modo-Conny är nog oskyldig här. Går dagliga promenader med Senior Jr Forsberg och acar IQ-test som Donald ... kanske svaret kan hittas neråt Norrköping ?
Citera
2026-06-04, 18:50
  #6
Medlem
Varför just i Norrköping?
Citera
2026-06-09, 21:24
  #7
Medlem
Står i lokalblaskan Öviks Allehanda nu. Hade 1.4 promille i blodet. En rejäl fyllekörning alltså. Borde få fängelse, men kommer tyvärr sannolikt undan med böter.
Citera
2026-06-09, 21:33
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Modo-Conny är nog oskyldig här. Går dagliga promenader med Senior Jr Forsberg och acar IQ-test som Donald ... kanske svaret kan hittas neråt Norrköping ?


Citat:
Ursprungligen postat av JonkenNorrland
Står i lokalblaskan Öviks Allehanda nu. Hade 1.4 promille i blodet. En rejäl fyllekörning alltså. Borde få fängelse, men kommer tyvärr sannolikt undan med böter.

Inte Norrköping utan trots allt i Övik som han uppehåller sig eller?
Citera
2026-06-10, 07:12
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Modo-Conny är nog oskyldig här. Går dagliga promenader med Senior Jr Forsberg och acar IQ-test som Donald ... kanske svaret kan hittas neråt Norrköping ?

Har vinhandlarn varit ute och härjat igen?
Citera
2026-06-10, 23:30
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonkenNorrland
Står i lokalblaskan Öviks Allehanda nu. Hade 1.4 promille i blodet. En rejäl fyllekörning alltså. Borde få fängelse, men kommer tyvärr sannolikt undan med böter.
Hörde något om att det är fd. Nr 23 i Modo. Fick lämna efter säsongen 21/22.
Citera
2026-06-17, 07:45
  #11
Medlem
https://www.eliteprospects.com/team/9/modo-hockey/stats/2021-2022/total?sort=tp
Citera
2026-06-17, 08:27
  #12
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cole006
https://www.eliteprospects.com/team/9/modo-hockey/stats/2021-2022/total?sort=tp

Handlar det om spelaren med tröjnummer 23 i Modo denna säsong 2021-2022 eller den som är nummer 23 i statistiken på denna lista?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in