2026-06-04, 00:38
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
Producenten säger alltså att SVT ska visa upp någon som många tycker är ett arsle.

En producent på SVT skulle aldrig beskriva exempelvis en jude med begreppet "arsle", vilket återigen visar att fokus är på att smutskasta den föraktade invandringskritiken som trumfas av att Alinia är invandrare.

När Allard bjudits in till motsvarande program, då håller jag med dig.
Det där är något jag själv har reagerat på. Vad är egentligen poängen? Varför skulle SVT av alla vilja ha Nick i programmet?

Annat än att trolla fram visningar/reklam från vänstern och utmåla Nick som själva punchline.
Vad som händer återstår att se, men jag själv hade inte känt mig lugn i magen om jag blev inbjuden
Citera
2026-06-04, 00:41
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Ja det blir intressant att se honom i programmet. Har aldrig tittat på det, är det bara humor eller pratas det om allvarliga saker också?
Och här har vi hittat anledningen till att Nick är med.

Halva tråden är bara full av jubel och högerfolk som kommer kika på SVT för första gången, på så vis är det klok marknadsföring.

Själva programmet Invandrare för svenskar är bara rasistisk flashback-humor som hade gjort Jimmie Åkesson stolt, men eftersom det är invandrare som drar negerskämt mot varandra så är allt okej i toleranta Sverige
Citera
2026-06-04, 00:42
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Har aldrig sett programmet men Alina känns inte direkt som den mest humoristiske personen man kan hitta, vilket kanske heller inte är poängen med programmet, men i alla fall.

Rent infantilt trams däremot att fly hals över huvud för att en person som Alina blir inbjuden. Samtidigt är det väl upp till var och en att delta och det finns säkert andra som vill synas i rutan istället.

Att kalla programmet för ett humorprogram är missvisande. Den tidigare programledaren Ahmed Behran är ungefär lika underhållande som ett cancerbesked. Programmet är propaganda som är till för att försöka övertyga svenskar att de är rasister, och att försöka påvisa svartskallars förträfflighet i jämförelse med de mossiga svenskarna. Det har fungerat som ett subtilt verktyg för att låta blattar pissa på Sverige, svenskar och svensk kultur under ordnade och statsfinansierade former. Bara ett i raden av alla kulturmarxistiska initiativ som haft för avsikt att få vita européer att känna skuld över deras existens och folkliga gemenskap.
Citera
2026-06-04, 01:21
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Har bara sett nån minut av det programmet, men stängde av när det skämtades om att nyanlända ukrainska kvinnor var prostituerade. Vissa här skriver att Alinia är tråkig, men i förhållande till ukraina-skämtet så är han nog i klass med Robert Gustavsson.
Citera
Motvillig1.2s avatar

Moderatormeddelande

Postat av Motvillig1.2 2026-06-04, 01:34
Moderator
Notera att tråden ligger i MoJ och kommer att moddas därefter.
2026-06-04, 01:35
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Det där är något jag själv har reagerat på. Vad är egentligen poängen? Varför skulle SVT av alla vilja ha Nick i programmet?

Annat än att trolla fram visningar/reklam från vänstern och utmåla Nick som själva punchline.
Vad som händer återstår att se, men jag själv hade inte känt mig lugn i magen om jag blev inbjuden
Det är ju bara att se hur en partiledare blev behandlad när han samtidigt nyss återkommit efter en stressrelaterad sjuksriving. SVT krävde svar från Jimmie Åkesson varför andra skulle ha använt begrepp som "judesvin" vilket var en ren lögn påhittad av SVT för att svartmåla och pressa Jimmie Åkesson och SD.

SVT nämner inte ens orsaken till att folk blev upprörda:
https://www.svt.se/kultur/skavlan-forsvarar-akessonintervju
Citera
2026-06-04, 01:49
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Att kalla programmet för ett humorprogram är missvisande. Den tidigare programledaren Ahmed Behran är ungefär lika underhållande som ett cancerbesked. Programmet är propaganda som är till för att försöka övertyga svenskar att de är rasister, och att försöka påvisa svartskallars förträfflighet i jämförelse med de mossiga svenskarna. Det har fungerat som ett subtilt verktyg för att låta blattar pissa på Sverige, svenskar och svensk kultur under ordnade och statsfinansierade former. Bara ett i raden av alla kulturmarxistiska initiativ som haft för avsikt att få vita européer att känna skuld över deras existens och folkliga gemenskap.
Gjorde misstaget att se några minuter.

Meningslös förnedrings-TV i sin mest intelligensbefriade och tråkiga form.

Antikrundan är roligare.

Förnedrar programdeltagarna, förnedrear tittarna dubbelt med sitt dumma trams som tittarna förnedrande tvingas betala för att titta på flamsiga negrer och andra invandrare som är sämre än retards-fylleskämt utan poäng.

Ja vad fan blir det av Alinia i det programmet?

Det enda säkra är att han kommer att förnedras och att det inte är roligt alls om man inte är sadistisk på blodtörstig psykopat-nivå.
Citera
2026-06-04, 04:39
Medlem
Om SVT ska göra någon åtgärd nu så hoppas jag de kasserar hela programmet. Vore helt klart en ytterligare deja vu ifall de lät bli att lägga ut avsnittet med Nick och fortsatte som om inget hade hänt.
Citera
2026-06-04, 04:45
Medlem
En "högerextrem" som givits plats i SVT måste ju ändå ha vissa fysiska attribut.
Jag gör en bildsökning och konstaterar förnöjt att det är som det är. Och att jag
finner det ironiskt att dom "användbara idioterna" kallar denne för "nazist".
Men egentligen så är det ju bara tröttsamt. Teatern fortgår.

Visst vore det trevligt ifall det inte hamnade på skattesedeln i alla fall. Tack för det (M).
Citera
2026-06-04, 05:56
Medlem
SegerHelg88s avatar
Nick är en äcklig iranier. Usch.
Sionist och allmänt körd i huvudet. Ogillar Frändfors med. Lägg ned skitprogrsmmet.
Citera
2026-06-04, 06:09
Medlem
Karlastars avatar
Jag såg verkligen inte detta komma.

Frågan är hur länge programledaren som bjöd in Nick får vara kvar på SVT? Tänk er stämningen när någon bjudit in en person till höger om Göran Greider.
Citera
2026-06-04, 06:54
Medlem
Moobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Nick Alinia har blivit inbjuden till SVT's humorprogram IFS - invandrare för svenskar vilket har fått vänstern att gå fullständigt i taket. Paneldeltagaren Julia Frändfors hoppar av programmet, och säsongen, efter att Nick blivit inbjuden.

Varför överdramatiserar du och tolkar in saker som inte framgår, som att "hela vänstern skulle gå fullständigt i taket"? Varför skulle den där Julia representera hela vänstersidan?

Ingen vet vem hon är eller bryr sig om henne eller det där programmet.

Ingen bryr sig om Nicki heller, han är en blatte som försöker bli accepterad av oss svenskar genom att va nazze, men svenskar gillar varken blattar eller nazzar - vi gillar Jansons frestelse och falukorv.
Senast redigerad av Moob 2026-06-04 kl. 06:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in