Hej,
Att vara ung i Sverige idag kan ju bl.annat innebära att man inte sett den utveckling landet gjort i +40 år.
Ett land som jag anser blomstrade under -60 och -70 talet.
Jag förstod åt hur det barkade iväg under -80 talet.
De senaste fem valen har jag röstat på SD. Av naturliga skäl då det vid den tiden var fullständigt omöjligt att på minsta sätt kritisera invandringspolitiken. Kommer ihåg ett programpå radion på kanalen P1 där man kunde ringa in och diskutera politik.
En kvinna ringde in och "sjöng ut" om just invandringspolitiken i landet.
Programledaren avbröt med orden:-" ja där lyckades en nazist ta sig förbi telefonslussen"..
Det var droppen för mig.
Men nu har ju även SD "mjuknat"..
Det valmanifest de gick till val på för ca 25 år sedan är i mångt och mycket bortblåst.
Man har mjuknat i hållningen till EU.
Man har vänt i Natofrågan.
Fler och fler som kommer hit har fått stanna trots oklar bakgrund.
De som är här ska få gå klar sin utbildning, jaha men sen då?
Och nej, jag kan inte för mitt liv förstå hur SD fallit in i den korrupta agendan där vi skänkt ca 120 miljarder av våra skattemedel till ett korrupt Ukraina samt provocerar Ryssland för att gynna vapenlobbyn. Rent förräderi! Som dessutom håller på att sänka hela europa.
Visst jag kan uppskatta att bensinen blivit billigare, men sen är det inte mycket mer.
Har funderat på att rösta på AfS i höst.
Och hoppas ju på att de inte likt SD rättar in sig i det politiskt "rätta" ledet och glömmer bort varför folk en gång röstade på dem.
Vad tycker du?
Och ni som tycker att pengar är något man kan trycka mer av och som aldrig sinar, där Sverige är hela världens socialkontor behöver inte engagera er i den här tråden för det tillför inget.
Att vara ung i Sverige idag kan ju bl.annat innebära att man inte sett den utveckling landet gjort i +40 år.
Ett land som jag anser blomstrade under -60 och -70 talet.
Jag förstod åt hur det barkade iväg under -80 talet.
De senaste fem valen har jag röstat på SD. Av naturliga skäl då det vid den tiden var fullständigt omöjligt att på minsta sätt kritisera invandringspolitiken. Kommer ihåg ett programpå radion på kanalen P1 där man kunde ringa in och diskutera politik.
En kvinna ringde in och "sjöng ut" om just invandringspolitiken i landet.
Programledaren avbröt med orden:-" ja där lyckades en nazist ta sig förbi telefonslussen"..
Det var droppen för mig.
Men nu har ju även SD "mjuknat"..
Det valmanifest de gick till val på för ca 25 år sedan är i mångt och mycket bortblåst.
Man har mjuknat i hållningen till EU.
Man har vänt i Natofrågan.
Fler och fler som kommer hit har fått stanna trots oklar bakgrund.
De som är här ska få gå klar sin utbildning, jaha men sen då?
Och nej, jag kan inte för mitt liv förstå hur SD fallit in i den korrupta agendan där vi skänkt ca 120 miljarder av våra skattemedel till ett korrupt Ukraina samt provocerar Ryssland för att gynna vapenlobbyn. Rent förräderi! Som dessutom håller på att sänka hela europa.
Visst jag kan uppskatta att bensinen blivit billigare, men sen är det inte mycket mer.
Har funderat på att rösta på AfS i höst.
Och hoppas ju på att de inte likt SD rättar in sig i det politiskt "rätta" ledet och glömmer bort varför folk en gång röstade på dem.
Vad tycker du?
Och ni som tycker att pengar är något man kan trycka mer av och som aldrig sinar, där Sverige är hela världens socialkontor behöver inte engagera er i den här tråden för det tillför inget.