2026-06-07, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Och som majoriteten av alla andra kvinnor så föredrar jag att män inte har åsikter om kvinnors utseende.

Du är singel va?

🤣 ok.
Ska säga till alla män att inte uttala sig om kvinnors utseende. Skickar ett memo🤣
Citera
2026-06-07, 01:54
Avstängd
Det finns ett roligt uttryck som kan låta lite hårt men många män kan nog relatera.

Med smink på så reagerar många män såhär: ''She's out of my league!''.

När kvinnan sedan tar av sig sminket så tänker många män istället: ''I am out of her league!''.

Det ligger någon sanning i det där faktiskt.

Äkta skönhet ska synas utan smink också. Gör den inte det, så säljer man grisen i säcken.

Men jag uppmanar män att ljuga om deras längd och andra saker för kvinnor kör med falsk marknadsföring en del (smink, filter och gud vet vad).
Citera
2026-06-07, 10:36
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindYourOwn
Nej, jag ber undrar om män är medvetna om att kvinnor inte alls ser ut som dom gör ute publikt medans män ser mer ut som när dom vaknar på morgonen och jag undrar om det är rättvist att kvinnor får gå runt och dölja sina skavanker men män får leva med sina.

Du låter homofob för det andra, gubbe.

Att män får leva med sina skavanker är väl på grund av de normer som män satt upp genom historien? Det kanske är orättvist men det är ju inte kvinnors fel.
Citera
2026-06-07, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindYourOwn
Kvinnor har smink. Män, normala män, har inte smink. På sin höjd sin använder män hudkräm för att smörja in sin torra hud, och vi rakar oss.

Kvinnor brukar inte räkna en jävla massa saker utöver hudkräm som att sminka sig. När hon säger att hon inte har sminkat sig så betyder det att hon bara kladdat elva olika saker i ansiktet efter duschen, ”sminka sig” betyder trettioåtta.

Så, när en man går till jobbet osminkad, kanske duschat, kanske smörjt in sin torra hud i ansiktet med det billgaste han kunde hitta på ÖoB, då har den ”osminkade” kvinnan samtidigt elva sorters bajs i ansiktet.

Förstå, hur jävla finare män är, än kvinnor, som förstört sig sen tonåren. Vi är fräschare med endast hudkräm, än kvinnor med elva bajsartiklar i ansiktet. Hur kul
Nej då, det finns kvinnor som inte sminkar sig som faktiskt ej sminkar sig
Citera
2026-06-07, 19:20
Medlem
Jag åkte tåg en gång i lokaltrafiken och en kvinna satte sig framför mig och började sminka sig. Jag såg ingen direkt skillnad efteråt.

En kompis raggade upp en kvinna på Gröna Lund och fick en glimt av henne dagen efter utan smink. Hon såg förjävlig ut utan smink.
Citera
2026-06-08, 20:55
Avstängd
Knivur-273s avatar
Naturliga skönheter behöver inget smink, för de är vackra som de är.

Man kan ej förbättra en mycket vacker kvinnas eller mans ansikte mycket, för det är vackert som det är.
Senast redigerad av Knivur-273 2026-06-08 kl. 21:07.
Citera
2026-06-12, 14:05
Medlem
Väldigt fula. Därför sminkar de sig inte
Citera
2026-06-14, 11:14
Medlem
Ja kvinnor utan smink, tighta kläder och gig heels är inte mycket att hänga i julgranen😬
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in