Jepp, kan bli ett ytterst pinsamt mästerskap.
Citat:
Ursprungligen postat av
Newton555
Du ska inte klaga om du själv inte kan göra det bättre. Gå med i laget och visa hur det ska gå till. Att bara sitta i soffan och gnälla hjälper inte.
Klokt. Jag kommer härmed sluta klaga på höjdhoppare som inte kan hoppa högre än 1.65, maratonlöpare som börjar gå efter en mil eller simhoppare som gör magplask efter de försökt sig på akrobatiska luftvolter.