Citat:
Ursprungligen postat av
farbrormorbror
I bilen med min vän nu, fan så rädd jag är
Bra jobbat!
Kärlek är inte våldtäkt.
Det är inte stryptag.
Det är inte hån och slag.
Du skulle inte vilja att din dotter en dag lever så här, eller hur.
Det finns stark kärlek därute för dig, där du blir älskad och omhuldad och har passionerat kärleksliv utan att att du blir tvingad till något.
Stå på dig nu.
Han är det farliga kategorin som stryper vilket innebär att han kommer att döda.
Vissa är bara födda så, vi kan prata med om det när du kommit ur det här.
Gå nu inte tillbaka. Han kommer bara skada dig ännu mer. Han har inte din medmänsklighet.
Det kan hända att du gar färska skador på kroppen och efter hans våldtäkter så fundera på om du ska söka hjälp för det imorgon redan.
Stor kram till dig.