2026-06-01, 19:00
  #1
Medlem
Turkmostafas avatar
Är det rätt att psykiatrin använder Facebook?
För att hålla koll?


Facebook är privat dom går sig skyldiga till dataintrång.

För att man har politiska åsikter kan dom bara plocka in dom med tvång och medicineras så yttrandefriheten är hotad av att psykiatrin använder Facebook som är privat och mobilen är också privat
__________________
Senast redigerad av Turkmostafa 2026-06-01 kl. 19:42.
Citera
2026-06-01, 19:03
  #2
Medlem
Hålla koll på vad? Och vilken psykiatri då?
Citera
2026-06-01, 19:03
  #3
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Hålla kolla patienter menar du?
Citera
2026-06-01, 19:06
  #4
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Hålla kolla patienter menar du?
yepp
Citera
2026-06-01, 19:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
yepp

Det har dom knappast tid över till. Såvida du inte sitter inom rättspsykiatrin.
Citera
2026-06-01, 19:09
  #6
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Det har dom knappast tid över till. Såvida du inte sitter inom rättspsykiatrin.
Nej en läkare sa det vi ser att du hotar på facebook
Citera
2026-06-01, 19:11
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Nej en läkare sa det vi ser att du hotar på facebook

Då finns det uppenbart ett skäl. Finns inget förbud.
Citera
2026-06-01, 19:13
  #8
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Då finns det uppenbart ett skäl. Finns inget förbud.
annars då?

Men är det rätt att gå in och läsa vad personer skrivit eller inte för psykiatrin dom går igenom hela mobilen? Är det rätt?
__________________
Senast redigerad av Turkmostafa 2026-06-01 kl. 19:15.
Citera
2026-06-01, 19:14
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
annars då?

Uppenbart har du boendestöd och för sjukersättning från FK, så det finns sannolikt en anledning till att dom vill veta vad du gör. Vem som helst är välkommen att använda FB.
Citera
2026-06-01, 19:16
  #10
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Uppenbart har du boendestöd och för sjukersättning från FK, så det finns sannolikt en anledning till att dom vill veta vad du gör. Vem som helst är välkommen att använda FB.
Men är det rätt att gå in och läsa vad personer skrivit eller inte för psykiatrin dom går igenom hela mobilen? Är det rätt?
Citera
2026-06-01, 19:17
  #11
Medlem
Turkmostafas avatar
Vid icke brott!
Citera
2026-06-01, 19:18
  #12
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Uppenbart har du boendestöd och för sjukersättning från FK, så det finns sannolikt en anledning till att dom vill veta vad du gör. Vem som helst är välkommen att använda FB.
hahah jag är sjukpensionär varför vill dom veta vad jag gör det inte rätt tramsskalle
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in