Är det rätt att psykiatrin använder Facebook?
För att hålla koll?
Facebook är privat dom går sig skyldiga till dataintrång.
För att man har politiska åsikter kan dom bara plocka in dom med tvång och medicineras så yttrandefriheten är hotad av att psykiatrin använder Facebook som är privat och mobilen är också privat
__________________
Senast redigerad av Turkmostafa 2026-06-01 kl. 19:42.
Uppenbart har du boendestöd och för sjukersättning från FK, så det finns sannolikt en anledning till att dom vill veta vad du gör. Vem som helst är välkommen att använda FB.
Uppenbart har du boendestöd och för sjukersättning från FK, så det finns sannolikt en anledning till att dom vill veta vad du gör. Vem som helst är välkommen att använda FB.
Men är det rätt att gå in och läsa vad personer skrivit eller inte för psykiatrin dom går igenom hela mobilen? Är det rätt?
Uppenbart har du boendestöd och för sjukersättning från FK, så det finns sannolikt en anledning till att dom vill veta vad du gör. Vem som helst är välkommen att använda FB.
hahah jag är sjukpensionär varför vill dom veta vad jag gör det inte rätt tramsskalle