2026-06-02, 22:30
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Fick snuten namnet från sjöräddningen?

Snuten brydde sig inte denna gången, om att fastställa namn och personnummer på den dom pratade i telefon med, och som jag kallar bedragaren, som polisen ringde för att fråga om jag är en skurk.

Själv så måste jag enligt polis, uppge ett personnummer fast jag inte identifierar mig som nummer som Skatteverket har skapat för tvångssyften. Man kommer tydligen aldrig undan tvång, tycker poliser... För att sen hävda att en religiös människa som har en annan skapare än Skatteverket, ändå är ett personnummer.

Men det är väl så också, att personnummer är ett tvångs verktyg, som i Sverige betyder att poliser och domstol till och med får bestämma att en religiös människa är skapad av Skatteverket, och saknar rätt till fri vilja och religion, eftersom personnummer har egentligen inga rättigheter eftersom personnummer är organisationsnummer som inte ens är vid liv.
Citera
2026-06-04, 10:49
Avstängd
KungPungPats avatar
Har fått ett till avslag nu på begäran om att få veta mer än bedragarens namn , vilket behövs för en stämning.
Polisen vägrar sluta skydda skurken, trots att jag har namnet på han.
Har nu förklarat för "poliserna" att jag tänker besöka de 7-8 adresser där det bor folk som har hans namn, tills jag hittar fanskapet.
Så går det i Sverige, där polisen har slutat jobba för länge sen.
Citera
2026-06-04, 11:00
Avstängd
KungPungPats avatar
Inte för att jag tror på nån stämning heller, med tanke på vad denna sekt Sverige tycker om mig som inte identifierar mig som sektidentiteten som jag fick när jag föddes in i den.
Är man inte ateist som är skapad av Skatteverket så är man knappast välkommen i sekten Sverige där ingen ska sticka ut eller ha åsikter. Annorlunda är dåligt i sekten Sverige.

Jag har på riktigt varit i domstol flera gånger och sagt vem jag är och att jag inte är nått jävla skattenummer. Det skiter dom i, för alla i rätten begår ju samma oärliga brott genom att låtsas att dom är skattenummer som skatteverkguden har skapat.

Jag möter dom i gudars domstol senare, där jag ska vittna ofalskt om vilka svin det är.
Citera
2026-06-05, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag körde på grund tre gånger på en kvart bara. Sjöräddning tvingade jag dit för jag trodde jag skulle dö med katten.
Kan grundstöttningarna vara orsaken till avgasläckan?
Citera
2026-06-05, 23:10
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Kan grundstöttningarna vara orsaken till avgasläckan?

Knappast. Båten rök ju ur alla hål när jag började stutsa runt på grund, med en sjöräddningsbåt som publik.
Citera
2026-06-06, 00:17
Avstängd
KungPungPats avatar
Jag sökte på nätet igen, genom att fråga om det är lagligt att sluta svara en köpare av båt innan försäkring är tecknad med den infon som säljaren inte vill ge mig.
Tydligen så är det inte lagligt att göra så.

Jag får ju inte landa båten i nån hamn utan försäkring, iaf inte den som är där båten ligger.

Polismyndigheten har ännu inte sett nån anledning till att sluta skydda skurken från en stämning... Nu har dom gett en överklagan till domstol.

Idag såg jag jag på en busshållplat reklamvögg... "Hon sålde knark, blev av med ungarna" .. följt av: vill du jobba med vi som sysslar med barnstöld, Skriv till oss på svenska domstolar så kan ni få bli ett i gänget.
Citera
2026-06-06, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Knappast. Båten rök ju ur alla hål när jag började stutsa runt på grund, med en sjöräddningsbåt som publik.
Låter som on grundstötningen var början till problemet.
Hur hamnade du på grund från första början?
Fel på GPS? Gammal sjökarta?
Citera
2026-06-06, 07:26
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Låter som on grundstötningen var början till problemet.
Hur hamnade du på grund från första början?
Fel på GPS? Gammal sjökarta?

Nej läs igen. Avgaserna var problemet.
Hur fan ska man köra när hinkvis med avgaser väller ut där man styr liksom. Klart att man får panik. Det fick iaf jag, och det var extremt traumatiskt.
Citera
2026-06-06, 11:44
Medlem
isgetens avatar
Att du och din båt körde på grund och den sedan blev till skrot var nog det absolut bästa som kunnat hända, både för dig själv och din omgivning.

Försök få tag i någon som du kan prata ut om din traumatiska upplevelse när du fick ratta en båt själv för första gången. Kanske vården eller eventuellt polisen kan hjälpa dig med att hitta någon lämplig inrättning där du kan få prata ut om allt?
Citera
2026-06-06, 12:52
Medlem
Tråden kan sammanfattas med ett klassiskt citat:
"Why do things that happen to stupid people keep happening to me?".
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in