Det är just nu problem med Västtrafiks app.
Det går inte att köpa biljetter – därför får alla åka gratis
i 30 minuter via en tillfällig 30-minutersbiljett.
– Biljettkontrollanterna är informerade.
Så ingen resenär ska behöva vara orolig, säger Patrik Chi på Västtrafiks presstjänst.
Det finns ingen prognos för när appstrulet ska vara löst.
Ja men det var väl bra?, får se när det blir löst.
Det är just nu problem med Västtrafiks app.
Det går inte att köpa biljetter – därför får alla åka gratis
i 30 minuter via en tillfällig 30-minutersbiljett.
– Biljettkontrollanterna är informerade.
Så ingen resenär ska behöva vara orolig, säger Patrik Chi på Västtrafiks presstjänst.
Det finns ingen prognos för när appstrulet ska vara löst.
Ja men det var väl bra?, får se när det blir lös
Och trots gratis kollektivtrafik är det ingen trängsel på min 18-buss.
Och trots gratis kollektivtrafik är det ingen trängsel på min 18-buss.
Men de flesta som åker på förmiddagen åker väl till jobbet, och det påverkar väl inte dem om det är gratis eller inte. Bidragsarmén som eventuellt skulle vara intresserade sover väl fortfarande?
En sån kallad "störningsbiljett som gäller i 30 minuter", gör att alla åker kostnadsfritt.
Det finns i nuläget ingen prognos för när problemet ska vara löst.