Jag har alltid trott att jag är bi, har alltid varit intresserad av både tjejer och killar, har haft både pojkvän och flickvän, etcetera.
Är i dagsläget ihop med en kille, men jag börjar tvivlar lite på om jag faktiskt är attraherad av män. Jag har flera lesbiska kompisar som jag har diskuterat detta med, men det känns som att de bara vill att jag ska vara lesbisk.
Samtidigt tänker jag typ alltid på kvinnor när jag ligger med min kille och fantisera ibland att det är min chef jag ligger med istället. Hon är inte min typ alls i vanliga fall, men jag kan inte släppa henne, hon är så jävla sexigt. Är det bara att jag inte är så kär i min kille längre eller är jag egentligen flata?
Den viktiga frågan är väl om du är kär i din partner?
Är det viktigt för dig att kategoriseras eller placeras in i ett fack?
Du kan enbart själv svara på din frågeställning, egentligen.
Du säger att du alltid varit intresserad av killar och tjejer.
Men din pojkvän verkar du inte så attraherad av? - Det kan ju betyda att det är han som inte passar dig, inte att han är kille. Så just er relation kanske inte kan avgöra om du är helt och hållet lesbisk. Det får nog tiden avgöra. Var snäll mot dig själv, ha inte bråttom med att placera dig i ett fack. Njut av livet och de människor du träffar.