2026-05-31, 21:12
  #1
Medlem
Jag har alltid trott att jag är bi, har alltid varit intresserad av både tjejer och killar, har haft både pojkvän och flickvän, etcetera.
Är i dagsläget ihop med en kille, men jag börjar tvivlar lite på om jag faktiskt är attraherad av män. Jag har flera lesbiska kompisar som jag har diskuterat detta med, men det känns som att de bara vill att jag ska vara lesbisk.
Samtidigt tänker jag typ alltid på kvinnor när jag ligger med min kille och fantisera ibland att det är min chef jag ligger med istället. Hon är inte min typ alls i vanliga fall, men jag kan inte släppa henne, hon är så jävla sexigt. Är det bara att jag inte är så kär i min kille längre eller är jag egentligen flata?
Citera
2026-05-31, 21:15
  #2
Medlem
puterealbas avatar
Du kanske innerst inne önskar att din kille var din chef?
Citera
2026-05-31, 21:17
  #3
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Om du är flata vet jag inte det vet bara du själv, men kär i din kille är du inte!
Citera
2026-05-31, 21:19
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Om du är flata vet jag inte det vet bara du själv, men kär i din kille är du inte!
Hur vet du det då, men inte om jag är flata?
Citera
2026-05-31, 21:25
  #5
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Bi skulle jag säga. Öppet förhållande å skaffa dig en flickvän oxå?
Citera
2026-05-31, 21:41
  #6
Avstängd
Den viktiga frågan är väl om du är kär i din partner?
Är det viktigt för dig att kategoriseras eller placeras in i ett fack?
Du kan enbart själv svara på din frågeställning, egentligen.
Citera
2026-05-31, 21:51
  #7
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosemaryandthyme
Hur vet du det då, men inte om jag är flata?

Om du tänker på din chef när du ligger med din kille säger det mesta!
Citera
2026-05-31, 21:55
  #8
Medlem
franges avatar
Det är väl bara att testa. Hooka upp med nån av dina flat-vänninor och slicka loss, så får du se ifall det är din grej eller inte.
Citera
2026-05-31, 22:06
  #9
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosemaryandthyme
min chef jag ligger med istället
Där har du vad det egentligen handlar om, du vill känna av lite dominans.

Citera
2026-05-31, 22:06
  #10
Medlem
Du säger att du alltid varit intresserad av killar och tjejer.
Men din pojkvän verkar du inte så attraherad av? - Det kan ju betyda att det är han som inte passar dig, inte att han är kille. Så just er relation kanske inte kan avgöra om du är helt och hållet lesbisk. Det får nog tiden avgöra. Var snäll mot dig själv, ha inte bråttom med att placera dig i ett fack. Njut av livet och de människor du träffar.
Citera
2026-05-31, 22:40
  #11
Medlem
puterealbas avatar
Tycker du att Kevin Costner är stilig i Bodyguard? Vill du ta ett stadigt tag om hans sabel och se om den är kapabel?
Citera
2026-06-01, 06:30
  #12
Medlem
Belters avatar
Jag tror också att det är dominans du vill känna av. Du går igång på att vara undergiven.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in