2026-06-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Låter nästan som ren alkoholförgiftning. I det akuta skedet bör du få i dig ordentligt med vätskeersättning, inte bara vanligt vatten. Sen bör du även ta B12 tabletter, dessa finns receptfritt. Slutligen bör du givetvis se detta som en stor varningsklocka och aldrig mer dricka alkohol.

Vetifan vad de va för nånting. Men mår bättre nu men läskigt va det. Var aldrig medvetslös utan jag kunde röra på mig utan bekymmer men domningarna va sjukt obehagliga.
Citera
2026-06-02, 20:33
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cassius58
Vetifan vad de va för nånting. Men mår bättre nu men läskigt va det. Var aldrig medvetslös utan jag kunde röra på mig utan bekymmer men domningarna va sjukt obehagliga.
Vad skönt att du ändå verkar må bättre nu! 🤗
Skulle dock ändå se det som en rejäl varningsklocka och sluta dricka alkohol, allra minst en längre period, helst föralltid. Alkohol i så stora mängder är inte att leka med.
Citera
2026-06-03, 07:57
Medlem
Rimners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Det beror på uttorkning och mineralbrist och inget annat. Sluta att skrämma upp grabben. Om det inte handla om långvarig missbruk. Då kan det bero på nervskada. Men då snackar vi om kraftigt och långvarig missbruk.

Tyvärr har ju TS det. Vi får hoppas han lyckas bryta det nu till sist.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in