2026-06-04, 19:24
  #601
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Cooling break tar kål på mig. Call an ambulance
Citera
2026-06-04, 19:24
  #602
Medlem
Kom igen Sverige!
Citera
2026-06-04, 19:24
  #603
Medlem
Mikaelias avatar
Hahahaha coolingbreak.. Grekerna tar på sig mössa och handskar.
Citera
2026-06-04, 19:25
  #604
Medlem
Galantos avatar
Vem fan är coach för fasta? Bör bytas ut innan VM
Citera
2026-06-04, 19:25
  #605
Medlem
Uruselt försvar saknar mittfältarna i försvaret. Men de kanske agerar backar.
Citera
2026-06-04, 19:25
  #606
Medlem
skogsburkans avatar
Cooling break??????? Svennarna har ju knappt rört sig hahaha.

Citera
2026-06-04, 19:25
  #607
Medlem
Vettmaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
till och med Grekland kör med en neger i sitt lag.
Han är inte neger han e grek
Citera
2026-06-04, 19:26
  #608
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Vem fan är coach för fasta? Bör bytas ut innan VM
Sveriges sämsta hjälptränare Georgsson.
Citera
2026-06-04, 19:26
  #609
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Cooling break tar kål på mig. Call an ambulance

= Tid för reklam... Om det var på fyran.
Citera
2026-06-04, 19:26
  #610
Medlem
Vila göken och Isak. Inte värt riskera skada. Vet redan vad de kan. Ta ut Svensson också. Åndra till 442 för stabilitet. Det är mina råd
Citera
2026-06-04, 19:26
  #611
Medlem
Galantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vettmaskinen
Han är inte neger han e grek
Greger? 😃
Citera
2026-06-04, 19:26
  #612
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Det var knappast något lysande spel i playoffet heller. Ukraina var riktigt usla medans Polen var bättre än oss trots att vi vann. Får vi med oss 1 poäng mot Tunisien i VM motsvarar det mina lågt ställda förväntningar.

Tror inte ens vi tar 1 poäng mot Tunisien. Tror fortfarande inte att folk förstår hur uselt det här landslaget är. Experterna låtsas inte om det heller.

Är less på allt snack om Isak och Gyökeres. Det har snackats om dom i 4-5 år nu men det har blivit katastrof varje gång de spelat. Det är bara inse att vi har inte spelarna med rätt virke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in