Citat:
Ursprungligen postat av
Mikaelia
Det var knappast något lysande spel i playoffet heller. Ukraina var riktigt usla medans Polen var bättre än oss trots att vi vann. Får vi med oss 1 poäng mot Tunisien i VM motsvarar det mina lågt ställda förväntningar.
Tror inte ens vi tar 1 poäng mot Tunisien. Tror fortfarande inte att folk förstår hur uselt det här landslaget är. Experterna låtsas inte om det heller.
Är less på allt snack om Isak och Gyökeres. Det har snackats om dom i 4-5 år nu men det har blivit katastrof varje gång de spelat. Det är bara inse att vi har inte spelarna med rätt virke.