Citat:
Ursprungligen postat av
GetSomHeterRalf
Det finns faktiskt många bra låtskrivare inom hippetehopp.
Nigga nigga im a nigga
Bitches and Hoes i like bitches and hoes
nigga nigga nigga
im a nigga you a nigga
i shoot you down
you dead nigga
pussy pussy nigga
we like bitches hoes and money
nigga nigga
Det är ett mästerverk
Ja liksom Schlager med Herreys:
"Diggi-loo diggi-ley, alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllene skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log"
Rockbandet Kent:
"Om du var här
Om du var här
Om jag var där
Om du var här
Idag, igår"
Hårdrocksbandet Judas Priest:
"I'm your turbo lover
Tell me there's no other
I'm your turbo lover
Better run for cover"
osv