Citat:
Ursprungligen postat av
Baisianus
Hahaha….
Säkert raggare. Nån ölfull jeanslodis som sitter och åker halvvägs utanför en gammal pilsnerhäck med sydstatsflagga på bagageluckan. Det är inte helt ovanligt om helgerna under sommaren i skithålor som Trollhättan. Nu gick det ju säkert inte i nittio men det räcker att bilen håller trettio för att en fet bonnpöjk frå böggda ska slå sig fördärvad när han rasar i asfalten vid gaspådrag. Att föraren också misstänks vara full stöder min teori.
Du är nog rätt nära sanningen är min gissning utan att veta.
Med tanke på svaret under dig om crusing i stan så känns det ännu mera troligt.