Igår, 21:04
Medlem
Vet ni vad jag menar? den där som är med i filmer, serier och har biroller och cameos, men man kan inte namnet på den.

Jag kommer att tänka på Brruce Mcgill som har varit med i jättemånga filmer och serier och haft biroller och mindre roller.

Finns det fler?
Senast redigerad av Tekkenisthegame10 Igår kl. 21:27.
Citera
Igår, 21:31
Medlem
Klandalfs avatar
Al Leong

Spelar alltid typ unnamed henchman #3 i varenda actionrökare från 80 och 90talet.
Citera
Igår, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekkenisthegame10
Vet ni vad jag menar? den där som är med i filmer, serier och har biroller och cameos, men man kan inte namnet på den.

Jag kommer att tänka på Brruce Mcgill som har varit med i jättemånga filmer och serier och haft biroller och mindre roller.

Finns det fler?

jo men jag kan inte namnet på den
Citera
Igår, 22:03
Medlem
Man känner igen honom direkt, men jag fick googla namnet.

Stephen Tobolowsky, har småroller i nästan 300 filmer och TV-serier från 1970-talet och framåt. Hans mest kända är förmodligen som den odräglige försäkringsförsäljaren i Groundhog Day.

Kul trivia, Toblowsky säger sig kunna "höra psykiska toner" och ha andra synska förmågor, och ett samtal med honom var vad som gav inspirationen till låten "Radio Head" av Talking Heads, vilket senare blir inspirationen till bandnamnet Radiohead.
Citera
Igår, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldduscharn

Stephen Tobolowsky, har småroller i nästan 300 filmer och TV-serier från 1970-talet och framåt. Hans mest kända är förmodligen som den odräglige försäkringsförsäljaren i Groundhog Day.

Kul trivia, Toblowsky säger sig kunna "höra psykiska toner" och ha andra synska förmågor, och ett samtal med honom var vad som gav inspirationen till låten "Radio Head" av Talking Heads, vilket senare blir inspirationen till bandnamnet Radiohead.

Kul fakta, där är en historia med Steven Seagal med att han fick övertala honom att döda hans karaktär i Glimmerman
Citera
Igår, 22:42
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldduscharn

Bra skådis, jäkligt rolig. Är bra i Californication också. Kul trivia! Han spelar ju en liknande filur i ett tidigt avsnitt av Seinfeld. Hade verkligen inte kunnat tänka mig detta om honom.

Mitt bidrag (också från Groundhog Day): Chris Elliot
Senast redigerad av jcocker Igår kl. 23:10.
Citera
Idag, 04:21
Medlem
pn222jws avatar
Det borde vara en behaglig yrkesroll, att få rejält betalt men ändå slippa den psykologiska pressen som superkända huvudrollsskådisar har. Inga (ibland) besvikna filmkritiker eller uttröttande inspelningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in