Citat:
Ursprungligen postat av
JacquesDuquesne
Vänstern har röstat för lönesänkande massinvandring i decennium efter decennium.
Vänstern har varit nyliberalismens nyttiga idioter i flera decennier.
Vänstern har lurats att köra sitt land på tippen.
Nyliberaler visste vad de gjorde.
Edit: Det är alltså du som är förvirrad.
Intressant, allt tog fart med Calle Bildts regering början av 90-talet. Allt skulle privatiseras, statens boenden för flyktingar lades ner, de kunde fritt bosätta sig vart som helst i landet med mer, med mer.
Jag tycker att du skall läsa på och inte bara rapa upp samma dynga som högernassarna kör med. Kom ihåg. Det är
alltid högern som vill trycka ner arbetare. Inte vänstern. Det är högern som vill ha billig arbetskraft. Det är högern som inte vill att arbetare skall få organisera sig. Det är alltid högern. Alltid.