Citat:
Ursprungligen postat av
HelgeBuk
Får och får... En metrosexuell smygbög som behöver lika mycket utrymme som sin utseendefixerade fru får säkert det om han bara vill.
Ser inte vad detta har med jämställdhet att göra. Hur många hyllplan har en genomsnittlig kvinna i garaget?
När såg du senast ett fruntimmer som körde runt med gräsklipparen?
Laga huset ligger ju på mannens lott också, om man nu inte vill att det ska gå helt åt helvete och man ska behöva ta in en svindyr hantverkare som dessutom försöker limma på frugan.
Men jag tycker det är helt ok, med en fördelning av 75-25 om det verkligen gör någon nytta och det ändå kan hållas så disciplinerat att man inte behöver leta runt efter rakprylarna bland allt puder odyl.