2026-05-30, 17:27
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Göken visade väl mot atlethico att han funkar som target ändå.

Problemet med Havertz är väl att han är på samma nivå som Elmander. Totalt impotent.

Ja men det var en helt annat match och motstånd. Jag gissar på att Arsenal kommer att vilja få upp bollen på motståndarnas planhalva och sedan behålla den där. Mot Atletico var dom bekväma med att försvara djupare då Atleticos mittfält som mest svingade in bollar(vilket Arsenal är bäst i världen på att försvara sig mot), medans PSGs mittfält hittar igenom rena murar.

Gyöken är också en perfekt spelare att slänga in runt 60min mot lite småtrötta försvarare.
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Stämmer verkligen detta? Sändningen har precis börjat och jag kan då se både på tv:n och i Viaplay-appen utan någon extra avgift.

Hoppas på Arsenal med Viktor som matchvinnare men tror tyvärr att PSG vinner ganska lätt.

Ok ska kolla när jag kommer hem. Men låter fint om så! Läste bara att man skulle behöva Viasat Total för att se men man kunde köpa den för drygt 200 spänn och det var när jag kollade en sådan där nyckel vid matchen.

Har ju kunnat sett matcher som gått på Viasat tidigare (veckans gratismatch).
Medlem
Är det bara jag som inte kan öppna sändningen trots att jag betalat ppv?
2026-05-30, 17:35
Medlem
skitpares avatar
Laddat med kalla öl och tilltugg i skuggan på altanen i Alassio. (Måtte livestreamen funka..) Hejja PSG!
2026-05-30, 17:35
Medlem
Drickbacks avatar
Obs! Ingen reklam för Viaplay
Såg på tv-matchen den skulle sändas på Viaplay sport därför står det med i ts:en.

Världens mest prestigefyllda klubblagsturnering ska avgöras – 30 maj kl. 18.00.

Förra årets CL-vinnare PSG drabbar samman mot engelska ligamästarna Arsenal på ett kokande Puskás Arena.

Finalen streamas exklusivt på Viaplay med Pay-Per-View för 249 kr vilket innebär att du inte behöver ett abonnemang – bara Champions League-finalen med full bevakning mot en engångskostnad.

Väljer du Viaplay Total-paketet får du utöver CL-finalen…

https://www.tvmatchen.nu/match/psg-arsenal-fc-1879904

https://viaplay.se/se-sv/sport-champions-league/?utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_ca mpaign=Content_TVmatchen&at_gd=75929E1520FD908BDC1 5E420A1852C4A08F78B6E
Senast redigerad av Drickback 2026-05-30 kl. 17:45.
2026-05-30, 17:38
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Det Arsenal kan hoppas på är väl att spela 0-0 och. Vinna på straffar för PSG är bäst i världen just nu och bör vinna
2026-05-30, 17:39
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ok ska kolla när jag kommer hem. Men låter fint om så! Läste bara att man skulle behöva Viasat Total för att se men man kunde köpa den för drygt 200 spänn och det var när jag kollade en sådan där nyckel vid matchen.

Har ju kunnat sett matcher som gått på Viasat tidigare (veckans gratismatch).

Kanalplats 13 är på min tv Viasats gratiskanal och där är det just nu öppet med försnack innan matchen. Den visas också på Premium HD. Ingen av kanalerna är just nu belagda med någon extra avgift. Det skulle i såna fall vara om de låser matchen precis innan avspark men det låter märkligt i mina öron.

Hoppas att du kan se matchen utan betalning!
2026-05-30, 17:42
Medlem
skogsburkans avatar
Fegt av Legohead att bänka Gyökeres.

2026-05-30, 17:44
Medlem
PPV fungerar för mig, men sändningen har låser sig ofta så jag måste klicka ut och klicka in 🤬
2026-05-30, 17:44
Medlem
När tror ni tittarna i stort totalt sett tröttnar på studiosnack? Ge mig rå fotboll.
2026-05-30, 17:49
Medlem
AussieRedMans avatar
Smart tänkt av Gunners med Havertz/Göken, hade gjort samma avvägning. Göken in i 75:e o avgör 💪🏻
2026-05-30, 17:49
Medlem
Ludvig.Rudolfs avatar
Fan vad jag önskar att Arsenal vinner!

Skål alla och come on Arsenal!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här