Citat:
Ursprungligen postat av
Galanto
Han kommer in vid 65 minuter, lita på mig
För gökeriet borde det vara bättre om Arsenal låg under. Det blir förmodligen kortare speltid nu, om det här står sig, men helt klart kommer han att spela mer än några få minuter.
Härlig chokladdonna i studion där jag tittar. Hon pratar med Henry och en annan tjomme nu.