Igår, 19:41
  #61
Medlem
Moobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Så bättre att döda en MC cyklist och få det på samvetet än att väja och kanske skada din bil?
Ha ha, inget jag vill göra, men om det är hans fel och tränger sig in vårdslöst framför mig eller liknande där man inte har en chans att hinna bromsa, så att väja åt sidan, kanske in i mötande eller ner i diket, vill jag inte göra. Det är oftast sämre att röra ratten för att undvika kollision. Många tappar kontrollen på bilen, så att bara bromsa är säkrast.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in