Igår, 22:18
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av social.newbie

Varenda klinik/institution som förespråkar för att genomföra dessa övergrepp på barn borde stå TILL SVARS. Men visst! Förhoppningsvis har denna "kulturella strömning" snart passerat så att vi kan se tillbaka på den och jämföra med Nazitysklands oetiska experiment som bl a involverade lobotomi.

Jag har alltid tyckt att vår Justitieminister Gunnar Strömmer (m) har gjort ett väldigt bra jobb, men att återaktivera det här ärendet utställt av ILO - ( International Lesbian, Gay, Bisexual, Trans and Intersex Association) känns som ett totalt svek mot alla dom här barnen , och dessvärre hotar att kriminalisera föräldrars rättigheter att välja det rätta utifrån deras barns behov.
Varför ? Varför har regeringen gått med på detta ? Var fanns KD och Liberalerna som protesterande emot denna potentiella omyndigförklarande av föräldrarna i de här frågorna ? Har pissliberalerna till slu gett upp och visat sitt rätta ansikte ? Har Ebba reagerat mot det ? Det är ändå KD som håller "familjen" som högsta rättesnöre i en rovkapitalistiskl omvärld. Har hela Stockholms elitpolitiker sålt ut sig till en billig ovetenskaplig lobby och blivit tagen av känsloargument ?

Jag kommer att fyra iväg lite e-mail till Tidö-politikernas partikansli i Tokholm . Det är för fan inte klokt. Jag skulle vilja höra Ebba Busch förklara sig ordentligt i en debatt med en vaken och påläst journalist i tv på bästa sändningstid. Kristersson är för apatisk för det

Jävla trendkänsliga Stockholmsnötter
Senast redigerad av Upplyften Igår kl. 22:25.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in