Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Ni som hejar för Ukraina mot Ryssland. Finns det någon av er som är emot presidenten? Varför ska man vara emot han, fördelar och nackdelar.
Jag är för han och Ukraina men jag kanske missar något.
Ni pro-ryssar kan hålla er borta.
Det är väl ingen som stödjer Ukraina mot orcherna som är emot Zelinsky??
Han lär gå till historien som världens bästa ledare. Precis som Putler och Trump kommer gå till historien på samma sätt som Stalin och Polpot.