Idag, 16:48
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Hur dum och okunnig får man vara?

”Jag har nollkoll men ett dumt inlägg är väl okej.”

Menade mest till dom som menar att han var okänd jämfört med den andra Lemieux. Frågan var alltså retorisk. Inte var den speciellt otrevlig eller riktad till dig heller, orka kasta sig på tangenterna och kräkas…tönt
Citera
Idag, 19:03
Medlem
Jag har ett par funderingar.

1. Varför ägde han något så tråkigt som en möbelaffär om han var ekonomiskt oberoende? Finns väl ingen människa på den här planeten som har möbler som passion.

2. Hur gjord han det? Skjutvapen? Hängning? Snittat underarmarna? Piller och alkohol?
Citera
Idag, 19:24
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Jag har ett par funderingar.

1. Varför ägde han något så tråkigt som en möbelaffär om han var ekonomiskt oberoende? Finns väl ingen människa på den här planeten som har möbler som passion.

2. Hur gjord han det? Skjutvapen? Hängning? Snittat underarmarna? Piller och alkohol?

Jag skulle tro att det var hans fru som var inredningsintresserad. Andros Home som de äger har ju inte enbart möbler i sortimentet. Vet ej hur han gick tillväga, men misstänker att skjutvapen ligger närmast.
Citera
Idag, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman

Han hängde sig, enligt New York Post.

https://nypost.com/2026/05/29/sports/former-nhl-great-claude-lemieux-hanged-himself-as-tragic-new-details-emerge-authorities/
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in