2026-05-28, 18:02
Medlem
Hegamons avatar
Sjukt det går se in i gamla gravar. Ben, tomburkar och skräp fanns det. Sinnes. Elda upp kropparna istället för sådana här 1800-tals fasoner.

En grav var six-foot under men jag såg ner ändå. En annan i marknivå, gammalt bäckenben låg där.
Senast redigerad av Hegamon 2026-05-28 kl. 18:04.
Citera
2026-05-28, 18:07
Medlem
Varför fotade du detta?
Citera
2026-05-28, 18:11
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Varför fotade du detta?
Han ska väl dra en handtrallla.

UE på kyrkogården
Citera
2026-05-28, 19:16
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Varför fotade du detta?

Tycker det kan vara trevligt besöka kyrkogårdar och flanera. Detta var i Warszawa och tydligen hade dom bara betongat hål ner i graven, sedan slängt på något slags trägolv på graven. Trägolvet hade ruttnat och längst ner låg en murken kista. Kommer inte ihåg om jag fick med skelettet, ska lägga upp foton.

Fotade för det är ju en del av att UE:a.

Sedan det här bäckenbenet eller vad det nu var. Det var en grav som var ovanför jorden. Någon hade slängt in en polsk ölburk så det låg fint bredvid bäckenbenet. Skulle kunna ta hem bäckenbet om jag viljat. Kunde klappa på det.

Helt sjukt, hade kunnat rasa ner i en grav ffs med ett gammalt skelett i en likkista.
Citera
2026-05-28, 19:19
Medlem
var är bilderna då?

mvh
Citera
2026-05-28, 19:29
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
var är bilderna då?

mvh

Dom ligger på min gamla Iphone, batteriet är fuckat på den. Men ska försöka få igång den. Kan inte lova. Men lägger upp om jag fixar det. Vilket jag troligen lyckas med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in