2026-05-28, 16:12
  #1
Medlem
Riksreptilens avatar
Rätt vaga uppgifter än så länge.

https://www.sverigesradio.se/artikel/just-nu-polisinsats-i-nordvastra-stockholm

Polisen har just nu en pågående insats i Hässelby villastad efter att det kommit larm om att en person har sett en beväpnad person.

På plats har Polisen hittat tecken på att skott kan ha avlossats.
Citera
2026-05-28, 16:54
  #2
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Rätt vaga uppgifter än så länge.

https://www.sverigesradio.se/artikel/just-nu-polisinsats-i-nordvastra-stockholm

Polisen har just nu en pågående insats i Hässelby villastad efter att det kommit larm om att en person har sett en beväpnad person.

På plats har Polisen hittat tecken på att skott kan ha avlossats.


Kan det vara runt skattegårdsvägen/Rädisvägen månne?
Citera
2026-05-28, 20:59
  #3
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Kan det vara runt skattegårdsvägen/Rädisvägen månne?
Inte alls omöjligt. Varit mycket pangpang i Villastaden under åren.
Citera
2026-06-03, 07:14
  #4
Medlem
Skattegårdsvägen/Rädisvägen är väl knappast inkluderat i verket norra eller södra Villastaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in