Citat:
Ursprungligen postat av
TELAVIV91
Fråga de som har skjutbanan, olagligt är det iaf inte om ni hanterar det snyggt och korrekt
Rent regelmässigt så spelar det ingen roll vad folket på skjutbanan säger. Det är enbart skjutbaneinstruktionen och SäKB som reglerar verksamheten. Sedan så ska vi komma ihåg att det brukar vara uselt med skjutbaneinstruktioner på banorna och att man självfallet ska vara trevlig, inkännande och hålla sig väl med de andra på banan, oaktat av vad eventuell skjutbaneinstruktion säger.