Citat:
Ursprungligen postat av
BombaySaphire
Ni vet att det kommer hända. När tror ni att det händer?
När får Sverige sin första trans-statsminister, trans-kung eller trans-partiledare?
Statsminister? Aldrig. Det kommer säkerligen att bli en muslimsk statsminister inom 20 år, men inte en transa.
Partiledare? I något litet parti utanför riksdagen kanske. Socialistiska Rättvisepartiet? Och i så fall hyfsat snart för tror att transtrenden är allt för dum för att hålla särskilt många år till.