2026-05-26, 23:10
Medlem
Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det här, men jag har insett att jag tänder väldigt mycket på ladyboys. Jag har alltid blivit kär i tjejer känslomässigt, men samtidigt känt sexuell attraktion till killar, och det har gjort mig ganska förvirrad genom livet. Jag har nästan tänkt att jag kanske måste leva ensam eftersom känslorna krockar så mycket.

Men något med ladyboys, särskilt det thailändska utseendet, känns genuint väldigt vackert för mig. Det här är första gången jag egentligen kan sätta ord på vad jag söker.

Frågan är bara var jag i Sverige hittar den kvinnan? Då menar jag inte något tillfälligt eller sexuellt i första hand, utan hoppas faktiskt hitta någon för en seriös och långvarig relation. Det känns som att det jag söker är väldigt ovanligt här eller har jag fel?
Citera
2026-05-27, 00:18
Medlem
Wikitomtes avatar
Det finns och kallas på svenska transkvinna. Går nog att finna på dejtingsidor. Lycka till.
Citera
2026-05-27, 03:53
Medlem
Du menar som Isa Östling, Tone Sekelius osv?
Rikstransor, Sveriges svar på ladyboys...
Såna som dom springer runt och snurrar med snoppen överallt nuförtiden, ingen verkar ens lyfta på ögonbrynen åt miffona längre...
Citera
2026-05-27, 04:35
Medlem
Mailmanss avatar
Förstår inte hur du 2026 tror att du ska behöva leva ensam eftersom detta kablas ut på bästa sändningstid konstant.

För att svara på frågan så tror jag det är glest med just thailändska ladyboys i Sverige.

Men åk till Thailand och prova på lite, i Bangkok kan du säker träffa massvis som vill dejta
Citera
2026-05-27, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Förstår inte hur du 2026 tror att du ska behöva leva ensam eftersom detta kablas ut på bästa sändningstid konstant.

För att svara på frågan så tror jag det är glest med just thailändska ladyboys i Sverige.

Men åk till Thailand och prova på lite, i Bangkok kan du säker träffa massvis som vill dejta

Glest i Stockholm, men desto fler i Köpenhamn, om det inte räknas som för långt borta för TS.

Finns två specifika barer, där det är väldigt lätt att få ragg, utan att det kostar något.
Citera
2026-05-27, 07:41
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Glest i Stockholm, men desto fler i Köpenhamn, om det inte räknas som för långt borta för TS.

Finns två specifika barer, där det är väldigt lätt att få ragg, utan att det kostar något.

Okey, men är det Tigern som gäller i såna fall?
Citera
2026-05-27, 07:45
Medlem
Är ingen expert då jag inte hänger i dessa kretsar men jag uppfattar det så att inga ladyboys finns i Sverige. Det som finns är transar eller säger dom identifiera sig som kvinna.

Dessa ladyboys, vet om att dom inte är kvinnor och dom vill inte vara det heller men i Sverige och väst har jag tolkat det som att dom på fullaste allvar tycker dom är kvinnor.

Sen bara förtydliga så kanske det finns någon enstaka i Sverige men överlag.
Citera
2026-05-27, 11:04
Medlem
Har fått massage på Thaisalong av två Katoys vid olika tillfällen men dom kändes mer som transor än "riktiga" ladyboys.

Gjorde inget sexuellt med dom men dom försökte sälja extra så jag fick ju se att dom hade utrustningen kvar och i ärlighetens namn var dom inte så feminina utan hade rätt manliga röster och kroppsbyggnad. Dock med rejäla silikonlökar men det var det mest kvinnliga hos dom.

Vet inte hur dom identifierade sig men jag fick iaf reda på att en TS behöver vara väldigt feminin för att få igång mig. De två jag träffade kittlade inte fantasin direkt.
Citera
2026-05-28, 19:59
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akcamallis
Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det här, men jag har insett att jag tänder väldigt mycket på ladyboys. Jag har alltid blivit kär i tjejer känslomässigt, men samtidigt känt sexuell attraktion till killar, och det har gjort mig ganska förvirrad genom livet. Jag har nästan tänkt att jag kanske måste leva ensam eftersom känslorna krockar så mycket.

Men något med ladyboys, särskilt det thailändska utseendet, känns genuint väldigt vackert för mig. Det här är första gången jag egentligen kan sätta ord på vad jag söker.

Frågan är bara var jag i Sverige hittar den kvinnan? Då menar jag inte något tillfälligt eller sexuellt i första hand, utan hoppas faktiskt hitta någon för en seriös och långvarig relation. Det känns som att det jag söker är väldigt ovanligt här eller har jag fel?

Thai hittar du på din lokala massage, men om du menar vita så kallar de sig femboys i väst.

De är söta. Nä, det är inget fel på det det blir vanligare och vanligare.

Ungarna skiter i politik och går under radarn. Det gör de rätt i.

De finns på forum för HBTQ. Lycka till!
Citera
2026-05-29, 19:57
Medlem
Jag tror att det är sällsynt här även om de finns. För 5-6 år sedan fanns det en väldigt, VÄLDIGT, fin thailändsk ladyboy boende i en stad i södra Sverige. Hen var rent ut sagt skitsnygg, ljus röst, väldigt feminin, fina silikonbröst och den finaste rumpan jag någonsin lagt händerna på. Det var först när trosorna åkte av man upptäckte hemligheten. Jag tror dock att hen träffade någon och stadgade sig för jag har inte sett hen ute i vimlet på 5 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in