2026-05-26, 12:10
  #1
Avstängd
Comitiums avatar
Såväl nazismen som pedofili döms ut av nästan alla, utom av nazister och pedofiler, men på en skala vilket är mest förkastligt, nazism eller pedofili?

Nazismen i sin tillämpning skadar inte minst judar (förintelsen!) och pedofiler skadar barn och ungdomar upp till 12 eller kanske t.o.m. till 14 års ålder. Men vad anser du är värst?

Beträffande nazismen är det ju ett faktum att nazisterna i Tyskland utrotade miljoner judar.

Pedofiler säger dock att det handlar om kärlek till barn och att många av barnen gillar det.
Citera
2026-05-26, 12:12
  #2
Medlem
Ruskartuppens avatar
Nazism såklart
Citera
2026-05-26, 12:15
  #3
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskartuppen
Nazism såklart

Det ska bli intressant att se hur folk tycker. Jag borde inte ge en spoiler men jag misstänker att de flesta här tycker motsatsen.
Citera
2026-05-26, 12:16
  #4
Medlem
Ichwills avatar
Muslimer är ju både och, så dom är väl värst.
Citera
2026-05-26, 12:18
  #5
Medlem
1:Pedofili
2:Kommunism
3:Nazism
4:Religoner
Citera
2026-05-26, 12:24
  #6
Medlem
nerdnerds avatar
Hur många barn gasades ihjäl i Auschwitz? Nazism är värre mot barn, rent numerärt, och mycket värre än pedofili om allt annat, så nazism "vinner".
Citera
2026-05-26, 12:25
  #7
Medlem
Ruskartuppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Det ska bli intressant att se hur folk tycker. Jag borde inte ge en spoiler men jag misstänker att de flesta här tycker motsatsen.

Förmodligen speciellt när begreppet pedofil används felaktigt av alla retards på Flashback
Citera
2026-05-26, 12:38
  #8
Medlem
dude2ks avatar
Nazism är ju någonting positivt? Utan tvekan pedofili är värst på jorden.
Citera
2026-05-26, 12:40
  #9
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Muslimer är ju både och, så dom är väl värst.

Men är inte det antimuslimsk rasism?
Citera
2026-05-26, 12:51
  #10
Medlem
Inget behöver vara särskilt dåligt. Sitter du hemma och fantiserar om barn utan att faktiskt träffa några barn så är det visst ett konstigt beteende men inte särskilt dåligt för någon utom dig själv.

Är du nazist, dricker folk öl och hailar med dina vänner ute i sommarstugan, så är det lustigt men inte något problem förutom för dig själv.

Om du däremot är pedofil och antastar barn eller nastist och bränner barn i stora ugnar så är det kriminellt, så värst är nog att vara kriminell. Att vara kriminell innebär på automatik att du är ett problem för andra.
Citera
2026-05-26, 12:53
  #11
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Det ska bli intressant att se hur folk tycker. Jag borde inte ge en spoiler men jag misstänker att de flesta här tycker motsatsen.

Dumma frågor får dumma svar
Citera
2026-05-26, 13:05
  #12
Medlem
santos_devilles avatar
En nazistpedofil är värre än en nazist!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in