Citat:
Ursprungligen postat av
NationalTreasure
Jag mår extremt mycket bättre idag och går endast på Anafranil depot i dagsläget som har hjälpt mig enormt mycket! 😇 Sedan om cirka en och en halv vecka kommer det även sättas in ADHD medicin.
Skönt att höra att du mår bättre och att Anafranil hjälper.
Men det ändrar egentligen inte mitt råd. Om du snart ska sättas in på ADHD-medicin är det en extra dålig tajming att samtidigt experimentera med testo/HGH.
Då blir det omöjligt att veta vad som påverkar sömn, puls, blodtryck, ångest, irritabilitet, libido eller humör.
Mitt råd är, pausa kuren, prata med läkaren och skydda den stabilitet du verkar ha fått nu.