Citat:
Ursprungligen postat av
Urbizzo
Jag skulle tolka det som en person som är sensuellt lagd. Egentligen rätt ytlig läggning. Någon som njuter av sinnesupplevelser. Alla sinnen.
Sensuellt lagd? Förklara gärna mer tack
Jag tänker att det snarare är någon typ av "jag har ångest och måste dämpa det med lite njutning"