2026-05-25, 09:39
Medlem
Jag har använt ai.och bett dem att ta bort smink för vissa bilder och det är nästan dag och natt hur vissa kvinnor kan se ut. Vissa blir ju 100 gånger finare och hetare. Räknas det otrevligt att säga det isåfall?
Citera
2026-05-25, 09:41
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Nä, jag tar inte det som otrevligt iaf.
Citera
2026-05-25, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Nä, jag tar inte det som otrevligt iaf.

Ok

Jag har bett ai att göra det på fem influencers och jäklar vilken skillnad det blev.
Citera
2026-05-25, 09:47
Medlem
Nej, det är otrevligt av en kvinna att ljuga med smink. Lite samma med parfymer folk har.

Om jag inte gillar någons uppsyn eller doft, vill jag inte att de döljer det med smink eller kemisk stank, så att jag tvivlar på min instinkt och intuition.
Citera
2026-05-25, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Jag har använt ai.och bett dem att ta bort smink för vissa bilder och det är nästan dag och natt hur vissa kvinnor kan se ut. Vissa blir ju 100 gånger finare och hetare. Räknas det otrevligt att säga det isåfall?

Nej det är inte otrevligt att säga så
Citera
2026-05-25, 09:51
Medlem
peterZiipens avatar
Lär dock framstå som rätt creepy när det framkommer att du laddat ner bilder på tjejerna och redigerat deras ansiktet med hjälp av AI. För de lär ju garanterat undra hur du kan veta hur de skulle se ut utan smink.
Citera
2026-05-25, 10:01
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Nja, det är inte snyggt att kommentera hur mycket eller lite en kvinna är sminkad. Om du har en tjej vars utseende du gillar, passa då på att säga det i vardagen när hon inte är sminkad. Då förstår hon sambandet själv. Det kommer att uppskattas. Du behöver inte artikulera mängden smink. Om hon inte är din tjej bör du inte alls kommentera utseendet. Möjligen kan du ge syskon eller din mamma komplimanger ibland.
Citera
2026-05-25, 10:02
Medlem
Onanikrems avatar
Vet inte? Jag brukar säga det. 90% av alla kvinnor ser bättre ut utan smink. Är väl en preferensfråga, föredrar kvinnor utan tatueringar och plastbröst också. Men det säger jag inte till de som har. Inte så de kan plocka ut bröstimplantaten och tatueringarna i hallen direkt. Kan bli dålig stämning.
Citera
2026-05-25, 10:06
Avslutad
Räknas det otrevligt om man säger åt en kvinna hon ser finare ut utan smink?

Nää, snarare tvärtom.
Citera
2026-05-25, 10:15
Medlem
67arigGubbes avatar
Borde vara tvärtom ”du är så mycket finare med smink” kan ju inte direkt uppskattas.
Citera
2026-05-25, 10:20
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ok

Jag har bett ai att göra det på fem influencers och jäklar vilken skillnad det blev.
Aha ja majoriteten av dom kanske tar illa vid sig å tycker att det är otrevligt. Brukar ju vara flera lager spackel på somliga av dom som jag har sett. Jag är nobody om jag säger så.
Citera
2026-05-25, 10:23
Medlem
Om kvinnan har bett om din åsikt: Nej.
Om kvinnan _inte_ har bett om din åsikt: Ja!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in