Citat:
Ursprungligen postat av
GhostofDemocracy
Vet du mer där?
Det är väl ganska enkelt att avgöra vem som är släkting och inte, rent genetiskt?
Menar det jag skrev. Avlägsna släktingar som aldrig synts till under den avlidnes livstid uppenbarar sig plötsligt.
Visst, de har laglig rätt att ärva tex. mostrar och syskonbarn. Men det är moraliskt fel om de aldrig synts till innan bortgången.
Har man inga bröstarvingar skall man uppföra ett testamente.