2026-05-31, 20:01
Medlem
Ludvig.Rudolfs avatar
Det är väl bara babbar och wt som röker nuförtiden?
Citera
2026-05-31, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Om du tror jag litar mer på en artikel från folktandvården än vad jag litar på riktiga vetenskapliga forskningsrapporter så bekräftar du mina misstankar kring idioti. Jag har noll intresse av att diskutera med, eller att försöka bota en idiot. Ha en bra kväll, plattskalle.

Upp till bevis pojkvasker. Du har inga kort. Du har ingenting.
Citera
2026-06-17, 06:33
Medlem
John-Roccas avatar
Enligt min uppfattning röker vita svenska män i stor utsträckning om de är över 50 år, har låg utbildningsnivå och jobbar med tunga skitjobb. Typ flyttgubbar.

De här männen dör (på grund av att de dricker för mycket, käkar skit och vägra gå till doktorn) tidigare än män ur högre samhällsklasser. Den totala andelen av befolkningen som röker kommer i och med det fortsätta sjunka i några decennier till.
Citera
2026-06-18, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Att rökning slutade vara tillåten på krogar och restauranger var ett väldigt bra beslut. Man lyktade som en halv tobaksfabrik innan efter en utekväll och då har jag inte ens nämnt all indirekt rökning man blev utsatt för. Då verken rökning eller snusning är bra för hälsan så är det bara positivt om så få som möjligt brukar dito.

Ändå ökar cancern konstant i samhället. Förr eller senare dör du av en sjukdom som är hemsk eftersom du inte strider för något du tror på eller jobbar ihjäl dig som folk förr.
Citera
2026-06-18, 20:05
Medlem
Tranquility Bass avatar
Så ditt argument är att folk kommer ändå dö så då kan vi ändå tillåta alla typer av gifter och ohälsa? Är nog få som vill ha tillbaka att man fick lägga ut kläderna på altanen/balkongen efter några timmar på krogen.
Citat:
Ursprungligen postat av Finmalet
Ändå ökar cancern konstant i samhället. Förr eller senare dör du av en sjukdom som är hemsk eftersom du inte strider för något du tror på eller jobbar ihjäl dig som folk förr.
Citera
2026-06-18, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Så ditt argument är att folk kommer ändå dö så då kan vi ändå tillåta alla typer av gifter och ohälsa? Är nog få som vill ha tillbaka att man fick lägga ut kläderna på altanen/balkongen efter några timmar på krogen.

Öhh jag vet inte egentligen, typ?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in