Citat:
Ursprungligen postat av
qwerty474
Nej tvärtom, dom måste ha sakliga skäl. Tre månader behöver det inte va, beror helt på anställningsavtal och ev. kollektiv
Fast det är nog rätt lätt på skitjobb att hitta en anledning tror jag
Den behövdes nästan inte från början.
Dom behövde bara röja upp det värsta som var eftersatt
Eventuellt lagom till semestern
Nu är semestern slut och gräset har slutat växa, då har i våran ordinarie latmask kommit tillbaka.
Men är mycke trevligare än du förstår du