Citat:
Ursprungligen postat av
Nangis
Är i liknande situation och vet hur tufft det känns. Har ingen direkt lösning på problemet men det som hjälper mig är att distrahera mig med annat för att sluta överanalysera och tänka på dem. Samt att fysiskt distansera mig och försöka att inte ta kontakt.
Dem?? Hur jävla många är du intresserade av? För övrigt kan kvinnor som distanserar sig och inte söker kontant. Vara kvinnor som lika bra har noll romantiskt intresse av män längre. Eller där man helt enkelt inte är intresserad av män som vänner heller..Kan handla om kvinnor som varit utsatt för trauma. Och därför undviker män för att deras säkerhet går först, inte litar på män. Var en kvinnlig användare som till och med skrev om det här på forumet för inte så länge sedan.
Har en kvinnlig vän som undviker en yngre kille som är allmänt jobbig och nyfiken på henne. Han verkar tro att hans bil ska imponera på hennes av någon anledning, dessutom har slyngeln ett barn redan. Jag blir lite full i skratt, även om det är lite grymt. Men killen har inte en chans. Hon är totalt ointresserad av bilar och barn, då hon är frivilligt barnfri haha!
Hur fan kan man dessutom ens känna stark samhörighet med någon, som uppenbart inte känner samma och avvisar? Bara gå vidare. Finns mer fisk i vattnet.