BREAKING NEWS
Irans fotbollslag beviljades visum igår fredag 5 juni.
Till VM i fotboll i USA.
De kunde visst påbörja resan på en gång.
Truppen är redan på väg och enligt planerna så lär de anlända
till Tijuana, Mexico under söndagsmorgonen.
Artiklarna beskriver det lite olika, som att de skulle
fått ett tidigare flyg än planerat och kommer därför att
landa i Tijuana på söndagsförmiddagen, Istället för sent på kvällen.
Här finns en artikel:
https://www.bbc.com/audio/play/p0nqg0ym
En till:
https://gulfnews.com/world/mena/iran-world-cup-players-granted-us-visas-white-house-1.500564939
Citat:
Ursprungligen postat av GULF NEWS
Iran World Cup players granted US visas: White House
US grants visas to Iran’s World Cup squad after travel concerns
Last updated: June 05, 2026 | 21:32
Iran’s national football team players have been granted visas to enter the United States for the upcoming World Cup, a White House official confirmed on Friday.
The visas clear the way for the team to participate in matches hosted in the US, following earlier concerns about travel restrictions. Officials emphasised that all necessary clearances were issued to ensure the players can compete without delay.
OBS: Truppen har befunnit sig i Ankara, Turkiet, sedan den 21 maj och tränat där.
Oklart om de spelat några matcher där i Turkiet.
Så hur stämmer detta med
Graavargs och
EngellbertEggfjerts uppfattning om Trumps och Nettans hänsynslöshet ? Trump skulle ju utnyttja alla möjligheter att sänka Iran ?
Är det i i linje med Trumps krigsretorik att släppa in fienden i sitt eget land ?
Så Trump är en sådan stor förlorare att han lämnar fältet fritt och fotbollsplanen
för hämndlystna iranier, eller hur ?
Man kan bara gissa nu att
Graavargs och EngelbertEggfjerts konspirationsidéer tar fart nu och blåser sina respektive topplock när de inser om hur Israel och USA, Mossad och CIA, har lagt upp det hela.
Såklart att de klonar hela truppen i ett specialflygplan.
Och instruerar sedan dessa kloner att hitta på en False-Flag.
Frågan är bara hur den ska gå till och vilka som den ska drabba ?
Radiostyrd fotboll, eller ?