2026-05-23, 11:17
Medlem
Dziwnes avatar
USA har världens bästa trannys, det är därför de bevarar sin kultur och sitt amerikanska internet, det ska råda svenskt i Sverige och inte invandrarkultur som i USA även om man har viss invandrarbakgrund i sin svenska fjortisnatur och negerglesbyggd.
Citera
2026-05-23, 11:18
Medlem
USA är inte ett land, det är ett narrativ. Och narrativ fungerar perfekt tills verkligheten dyker upp. Jag jublade över Irak, tyckte höghöjdsbombningarna i Yugoslavia var nödvändiga, köpte hela paketet. Det som förändrades var inte USA, det var min förmåga att se mönstret. Libyen 2011 var slutstationen, ett fungerande land bombat sönder med humanitär retorik som täckmantel, och sedan ingen som hölls ansvarig för kaoset efteråt.

TS fråga är faktiskt rimlig. Vi bryr oss för att vi konsumerar deras kultur dygnet runt och blandar ihop det med geopolitisk relevans. Det är två helt olika saker.
Citera
2026-05-23, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
USA har världens bästa trannys, det är därför de bevarar sin kultur och sitt amerikanska internet, det ska råda svenskt i Sverige och inte invandrarkultur som i USA även om man har viss invandrarbakgrund i sin svenska fjortisnatur och negerglesbyggd.

Sluta vara så arrogant hela tiden, måste du posta samma skit hela tiden?

Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
TS fråga är faktiskt rimlig. Vi bryr oss för att vi konsumerar deras kultur dygnet runt och blandar ihop det med geopolitisk relevans. Det är två helt olika saker.

Precis det jag menar
Citera
2026-05-23, 13:05
Medlem
klybans avatar
IRL är det få som ens nämner USA, och att det är mycket här.
Den kan nog vara för att forumet heter Politik USA, bara en gissning
Citera
2026-05-23, 15:42
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JasonFiles
Sluta vara så arrogant hela tiden, måste du posta samma skit hela tiden?

Precis det jag menar

Säger mongoloiden som har ett tiotal tankar i huvudet och som skapar samma efterblivna trådar om och om igen.

"Varför är Sverige och USA allierade", "Bevara svensk kultur", "tranny porr", "fjortisar", "tradera", "gaming merch" om och om igen. Och därför har du inte på Flashback å göra, Benji Banjo.

(FB) Sverige är ett USA-vänligt land
(FB) Svenskar och Laguna beach i USA

Utvecklingsstörda jävla grupphemsbabbe.
Citera
2026-05-24, 09:21
Avstängd
Elm17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Världens mäktigaste nation och ledare inom en rad fält. Självklart är det ett land det lönar sig stt hålla sig väl med.

”Mäktig ledare” som fingrar småbarn och auktionerar ut dem på Mar-A-Lago samt hotar 13-åringar till blowjobs.

Vilket mäktigt föredöme till president de har. 🥴
Citera
2026-05-24, 12:52
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elm17
”Mäktig ledare” som fingrar småbarn och auktionerar ut dem på Mar-A-Lago samt hotar 13-åringar till blowjobs.

Vilket mäktigt föredöme till president de har. 🥴

Nu menade jag ju då inte deras president med den kommentaren, utan "ledare" inom teknologi och industri.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in