USA har världens bästa trannys, det är därför de bevarar sin kultur och sitt amerikanska internet, det ska råda svenskt i Sverige och inte invandrarkultur som i USA även om man har viss invandrarbakgrund i sin svenska fjortisnatur och negerglesbyggd.
USA är inte ett land, det är ett narrativ. Och narrativ fungerar perfekt tills verkligheten dyker upp. Jag jublade över Irak, tyckte höghöjdsbombningarna i Yugoslavia var nödvändiga, köpte hela paketet. Det som förändrades var inte USA, det var min förmåga att se mönstret. Libyen 2011 var slutstationen, ett fungerande land bombat sönder med humanitär retorik som täckmantel, och sedan ingen som hölls ansvarig för kaoset efteråt.
TS fråga är faktiskt rimlig. Vi bryr oss för att vi konsumerar deras kultur dygnet runt och blandar ihop det med geopolitisk relevans. Det är två helt olika saker.
USA har världens bästa trannys, det är därför de bevarar sin kultur och sitt amerikanska internet, det ska råda svenskt i Sverige och inte invandrarkultur som i USA även om man har viss invandrarbakgrund i sin svenska fjortisnatur och negerglesbyggd.
Sluta vara så arrogant hela tiden, måste du posta samma skit hela tiden?
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
TS fråga är faktiskt rimlig. Vi bryr oss för att vi konsumerar deras kultur dygnet runt och blandar ihop det med geopolitisk relevans. Det är två helt olika saker.
Sluta vara så arrogant hela tiden, måste du posta samma skit hela tiden?
Precis det jag menar
Säger mongoloiden som har ett tiotal tankar i huvudet och som skapar samma efterblivna trådar om och om igen.
"Varför är Sverige och USA allierade", "Bevara svensk kultur", "tranny porr", "fjortisar", "tradera", "gaming merch" om och om igen. Och därför har du inte på Flashback å göra, Benji Banjo.