2026-05-23, 02:30
Medlem
INGSOCs avatar
Har nyligen kommit över denna video som diskuterats på diverse forum och sociala medier: https://www.foxnews.com/video/6396048453112

Folk (inklusive mig) tycker det ser ut som att personen i fråga, en Robert Harward som är en pensionerad Navy SEAL och vice admiral, bär en mask under intervjun som verkar ha lossnat runt halsen.

En del spekulerar att det är denna man under masken, någon som FOX tidigare har haft som gäst: https://tinyurl.com/FoxBild
En skådespelare som FOX verkar använda för att spela olika maskerade karaktärer.

Andra spekulerar även i lite vildare teorier såsom den klassiska reptil teorin samt att detta är ett vanligt förekommande fenomen bland media och kändisar. Finns flera teorier om dessa hyperrealistiska masker med Michael Jacksson samt flera.

Motargumentet verkar vara att detta är en skugga. Jag är skeptisk mot den teorin, har aldrig sett någon liknande typ av skugga som ger en sådan illusion i media tidigare.

Vad tror flashback?
Och varför? Vad är syftet?
Senast redigerad av INGSOC 2026-05-23 kl. 02:54.
Citera
2026-05-23, 02:44
Avstängd
Fyfan vad sjukt!!!! Ja han har uppenbart en mask på sig!
Citera
2026-05-23, 03:11
Medlem
Fantens avatar
Det ser onekligen skumt ut.
Citera
2026-05-23, 05:16
Medlem
Borasare1980s avatar
Kan det måhända vara så att han har vanställt krigsskadat ansikte och använder masken som protes? För det är uppenbart en mask. Jag är inte konspiratorisk normalt sett men sättet halsen vidgar sig på bredden är inte naturligt, plus att skarven verkar synas under struphuvudet, plus att huvudformen är bred skalle i kombination med tättsittande ögon. Öronen ser lite suspekta ut också, de är aningen onaturligt tjocka och har perfekt symmetri vilket majoriteten människor inte har.
Senast redigerad av Borasare1980 2026-05-23 kl. 05:29.
Citera
2026-05-23, 05:56
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Det påstås ju att reptilians är här. Så det kanske är en sån med mask? 🤔
Citera
2026-05-23, 06:12
Medlem
Knattarnas avatar
Hur halsen vidgar sig på bredden är ytterligare ett tecken på mask. Samt att snubben ser ut som 45 istället för 70 år som han är i verkligheten.

Kan tänka mig att det används som ett alternativ till plastikkirurgi. Så länge han har på sig masken kommer han för alltid att se ut som 45.
Citera
2026-05-23, 06:36
Medlem
Suckade djupt när jag började läsa tråden men nog fan har han en mask, det är tydligt. Döljer en brännskada? Han kanske har cancer och ser för sjuk ut för amerikansk TV? Han kanske skäms för något? Amerikaner är ju notoriskt utseendefixerade.
Citera
2026-05-23, 07:25
Medlem
Skugga. Hårt sminkat ansikte. Idiottråd.

Extra efterblivet med snack om reptiler när det inte finns en enda reptilliknande detalj någonstans.
Citera
2026-05-23, 07:41
Medlem
MrDoomsdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Techbilly
Suckade djupt när jag började läsa tråden men nog fan har han en mask, det är tydligt. Döljer en brännskada? Han kanske har cancer och ser för sjuk ut för amerikansk TV? Han kanske skäms för något? Amerikaner är ju notoriskt utseendefixerade.
Nej det är inte ens samma person. Jämfört riktiga personen med denna mask-gubbe.
https://x.com/RyanRozbiani/status/2057655444391223690
Citera
2026-05-23, 08:20
Medlem
Tror han plastikopererat sig i ansiktet och sedan satt något latex på halsen för att det området inte ska bli för avvikande, fast nu blev det ju tvärtom att folk uppmärksammade just det. Det man brukar göra när man rätar ut rynkor är att man "drar" hela ansiktet bakåt och tar bort ett hudparti längre bak på skallen. Således blir det inga synliga ärr men man brukar få det där karaktäristiska stela utseendet. Amerika är friskt.
Citera
2026-05-23, 09:26
Medlem
kyrkstockens avatar
Det ser onekligen konstigt ut. Kan inte dra någon slutsats...

Men jag undrar om man verkligen behöver detta när så många är köpta och sponsrade. Tex nu mer även vårat eget SD.
Citera
2026-05-23, 11:07
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spherical
Extra efterblivet med snack om reptiler när det inte finns en enda reptilliknande detalj någonstans.

Nej, set är väl det som är själva syftet med masken. Svansen har han nog längs ena benet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in