Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
BULLSHIT!
Våra svenska ungdomar får inga jobb och kan inte köpa lägenhet eller bilda familj. Företagen vill ha hit billig arbetskraft från t.ex. Indien. Stoppa folkutbytet. Stärk svenska folket, kärnfamiljen och våra ungdomar.
Ungarna hänger på TikTok Insta o FB o orkar absolut ingenting!
Varför skulle dom? Planeten är totalfuckad!
Någon som tror att barn och ungdomar inte hör på nyheterna?
Världskrig, kärnvapenkrig, ryssen kommer, oceanerna fulla av plast, fullständigt utfiskade, miljöförstöring, klimatförändringarna, aldrig mer snö, glaciärerna och polerna som smälter med havsnivå +7m o sen ska Afrika o Indien lära sig källsortera EFTER köpfesten med byta äggkokare varje år, ny plasma varje VM/EM, Thailand 2 veckor, alperna 1 vecka o byta kök vart tionde år,
räntefritt
Tro fan att ungarna skiter i skolan! Vad ska dom kämpa o arbeta för!?
Det är DÄR SKON KLÄMMER o varför dom inte söker jobb.
Kommer bussen 3min för sent ringer dom polisen och -mamma, om en liten stund får jag nog ont i fingret så att jag inte kan gå i skolan.
Inga problem, knappa in personnumret i luren o vabba så det stänker.
Värdelösa är vad dom är för att dom egentligen, inte behövs till denna planet!
Den är överbefolkad och snart döende!!
Föräldrar borde tamejfan torteras för att göra barn till den här skiten!
De enda som kör så det ryker är överklassen och akademikernas avkomma, för att om pappa är läkare ja då blir junior ingenjör, läkare eller advokat medan medelklassen medvetet avvecklar sig själv för att surfa på nätet.
Tacka fan att dom rika blir rikare medan svennebananerna korkade på riktigt!
Betala för dem rikas välstånd och för kontinuerlig sandnegerimport och invällande orchar.
Vad blir kvar? Räntefritt på Ikea o tröstköpa ny padda för att surfa ännu mer..
Helrökta ungdomar!!