Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
Fortfarande åklagaren som väljer hur han skall åtala och vad han yrkar på för straff. Tingsrätten, hovrätten etc. dömer som de finner det lämpligt.
Inte Tidös fel att det blivit skit i mer eller mindre hela Sverige, särskilt Malmö.
I min värld hade han fått fem års fängelse och livstids utvisning oberoende om han är född här eller inte, 120% på det är en blatte eller neger!
Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Skulle inte förvåna mig om det oftast är döttrar till ensamstående mammor eller till ofarliga pappor som får fungera som knulldocka till de tuffa killarna. Kan ju för övrigt undra varför hon vågade anmäla, hotade inte våldtäktsmannen upp henne tillräckligt eller? Och vad händer nu, blir hon tvungen att fly Malmö?
Alla såna här trådar är exempel som visar hur illa och laglöst Sverige är.
När den här araben kommer ut så kommer han sannolikt aldrig få ett jobb - med rätta. Så soc ger honom en bostad mitt bland laglydiga. Där kommer han störa och skrömma hela sin omgivning. Grannarna osv. Han kommer dra till sig kriminella element och narkotikaförsäljning till ett område/grannskap som kanske tidigare var befriat från det. De skötsamma grannarna kommer flytta, kvar blir odågan.
Odågan kastar skräp i rabatter, är uppe och stör grannar sent på kvällen/natten. Börjar sälja knark i området. Drar till sig killar som honom själv. Plötsligt står grupperingar av kriminella utanför grannarnas ytterdörr. Folk som ifrågasätter blir hotade. De vet att de inte kan läxa upp honom för de hamnar de själva i brottsregistret, får aldrig jobb. Så de bara flyttar.
Allt betalas av skattebetalarna. Odågan lever på bidrag och på kriminalitet. Kriminaliteten är odågans OB.
En svensk klassiker