2026-05-22, 01:03
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Hur raggar jag upp en milf som jobbar i receptionen på mitt hotell?`

Riktigt fin.

Att jag är juste och respektfull är underförstått. Alltid.

Vet inte ens om hon är singel, men det kan man ju ta reda på.

Börjat prata med mig vid ett antal tillfällen utan att det har med vistelsen att göra. Verkar ändå lite öppen.
Senast redigerad av KapitalismKnullad 2026-05-22 kl. 01:05.
Citera
2026-05-22, 01:12
Medlem
exoticspices avatar
Lämna en lapp med ditt mobilnummer och skriv om hon har lust att ta en fika får hon gärna ringa.
Citera
2026-05-22, 01:20
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Okej, det kanske är receptionisten i ditt hotell ikväll. I så fall ska du först och främst fatta mod. Lämpligtvis minibaren om inget annat finns till hands. Sen gäller det såklart att vara hel och ren, eller ren åtminstone så ta en dusch på hotellrummet. Glöm inte scrotum om det skulle bli åka av. Sen runkar du kuken i förebyggande syfte av samma anledning.

Då är du redo för konfrontationen, vilken lämpligtvis görs i receptionen.Du måste verka obrydd, så gå ner och ge sken av att vilja hitta en trevlig bar eller klubb för kvällen. Det leder genast till hans preferenser, ställ frågor och intressera dej för honom. Le och se glad ut, kommentera att du kanske går upp och lyssnar på schlager på rummet istället, men det är tråkigt utan sällskap. Detta kommer göra din kväll, lycka till!
Citera
2026-05-22, 01:42
Medlem
Totoskrivers avatar
Seriös svar!

Det här kommer låta som en spin off från filmen dumpad med Mila Kunis som spelar hotel receptionist som blir kär i huvudpersonen Peter Bretter MEN

Gå fram till henne när de är ganska lugnt prata om allmänt om vad man kan göra i staden du bor i allstå närheten av hotellet sen är det bara säga, Du är väldig vacker ska vi gå på dejt? fan vet jag men jag tror att du kan lösa det för att om hon ändå skulle gilla dig lite så blir det svårt att fucka upp det

Casanova out
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad

Riktigt fin.

Börjat prata med mig vid ett antal tillfällen utan att det har med vistelsen att göra. Verkar ändå lite öppen.
Citera
2026-05-22, 02:13
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:

Riktigt fin.

Fråga det du undrar rent ut, fast på ett putsat sätt. T ex "Ursäkta, jag tycker du verkar så oerhört attraktiv, så jag kände mig tvungen att fråga - du skulle inte kunna vara sugen på något?". Och låtsas som att frågan är den mest naturliga sak i världen, du ska alltså inte skämmas för att du frågar eller något. Sedan får du lyssna på hennes svar och ta det utifrån det. Säger hon nej kan du bara säga "Okej, jag respekterar absolut det. Hoppas jag inte störde" och gå vidare med din dag.

Är det "ditt" hotell (du äger det) eller du bor bara där? Varför, längre affärsvistelse eller är du typ hemlös? Försök också lista ut varför hon pratade med dig - är hon intresserad, eller tyckte hon att du såg ensam och menlös ut så att hon tänkte bara visa sig öppen å hotellets vägnar? Jag kan ju säga direkt att om du är hemlös så vill hon inte knulla med dig.
Citera
2026-05-22, 02:18
Medlem
Fråga om ett glas efter jobbet väl!
Citera
2026-05-22, 06:06
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

Riktigt fin.

Har hon pratat med dig EFTER ett skift eller har du sprungit på henne på stan? Annars har det troligtvis med din vistelse att göra
Citera
2026-05-22, 06:44
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2026-05-22, 07:05
Medlem
Bra idé o ragga upp en hotellanställd som sysslar med kundservice.
Hon har nog aldrig blivit uppraggad av tjocka försäljare förut och kommer så uppskatta dina inviter.
Snygga och trevliga tjejer brukar dessutom förbli singlar långt efter 40 års ålder då ingen vill ragga på dem.....
Citera
2026-05-22, 07:20
Medlem
Har du läst hennes anställningskontrakt?
Citera
2026-05-22, 07:38
Medlem
Citat:

Riktigt fin.

Är det ditt hotel så skulle jag definitivt avstå, man raggar inte på underställd personal.
Eller vad menar du med ditt hotell? Är det nåt du ofta bor på eller vid ett enstaka tillfälle.
Hade en lite kul relation med en hotellägare som även oftast stod i receptionen på den tiden jag reste mycket. Tillbringade 4-7 nätter i månaden där under dryga 7år.
Hon bjöd på kaffe trotts att de inte hade restaurant, fixade så jag fick samma rum varje gång jag var där och faktiskt så var vi ute och käkade tillsamans vid 2 tillfällen. Vi lämnade hotellet samtidigt när jag skulle gå ut på kvällen.
Vi tjötade en hel del, men mer en så blev det aldrig.
Men om du absolut vill försöka var rätt öppen, tilltala henne med att hon verkar trevlig och om hon vill hänga med på en fika någon gång efter jobbet.
Men skall jag vara ärlig har hon nog fått den inviten många gånger mer eller mindre handfast.
Samt hotellpersonal har som arbetsuppgift att vara trevliga mot gäster.
Citera
2026-05-22, 07:43
Medlem
Citat:

Riktigt fin.

Säg att du har jättegott om pengar, företag som går bra, en fin bil typ en Ferrari, bor i villa på Lidingö, samt säg att du är ogift, så blir det säkert åka av på hotellrummet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in