2026-08-29, 14:55
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Den ensamma och modiga nationalisttjejen. På varje AFS-torgmöte i varenda stad i Sverige så dyker en viss typ av tjej upp där ensam. Titta på början av partiets alla livesändningar. Hon är udda, konstig, ensam och står där i utkanten av torget. Till skillnad mot för de blonda och populära fjortistjejerna, som går fram till Gustav Kasselstrand för att ta selfies tillsammans med honom bara för att det just nu är så jävla coolt att vara nationalist, så är det här på riktigt för henne. Henne är det synd om. Hon lider och plågas något fruktansvärt.

Svensk ungdom genomför just nu en revolution mot oss gamla, fula, egoistiska och vidriga äckeljävlar.

På AFS torgmöten så är det 97 % ungdomar (90 % killar och 7 % tjejer). Resten av folket är fortfarande egoister.

"En röst på Alternativ för Sverige är en bortkastad röst."
- Klassisk SD-knullgubbe

Korpöga - Förlåt

Länge leve svensk ungdom! ❤️

Som du säger så är SD mycket mycket större bland ungdomar än Afs. Min signatur stämmer.
Citera
2026-08-29, 16:42
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Svenskar och andra européer födda mellan ungefär 1935 till 2003 har nästan alla varit egoistiska jävla svin som bara tänkt på sig själva och snabba och äckliga njutningar, men nu har vi plötsligt fått en massa nya svenskar som inte alls är på det viset, utan som faktiskt bryr sig om andra människor och sitt eget folk. Alla nationella organisationer och partier är som överlägset störst bland de unga. Vad är det som har gjort dagens unga till så mycket snällare och mindre egoistiska människor än vad vi var?

Det här är den stora hyllningstråden till dagens unga svenskar! Vad är det som ni gillar allra mest med dagens ungdomar?

Generation anti-egoism! ❤️

SD's Denice Westerberg tillsammans med tonåriga fans:

https://i.imgur.com/JuSXVru.jpeg

Ännu fler härliga unga SD'are:
https://i.imgur.com/svjVXNf.jpeg
https://i.imgur.com/xUu8VoF.jpeg

Finns hur många såna här bilder och videor som helst. Jag hoppas SD vinner skolvalet.
Citera
2026-08-30, 09:10
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
SD's Denice Westerberg tillsammans med tonåriga fans:

https://i.imgur.com/JuSXVru.jpeg

Ännu fler härliga unga SD'are:
https://i.imgur.com/svjVXNf.jpeg
https://i.imgur.com/xUu8VoF.jpeg

Finns hur många såna här bilder och videor som helst. Jag hoppas SD vinner skolvalet.
Ja, det gör det och jag tycker att det är någonting positivt. Att ungdomar som ännu inte hunnit bli särskilt insatta i politik går på SD-torgmöten är ett steg i rätt riktning. Dessa underbara människor kommer i framtiden att hitta till nationalismen. Det är en fantastisk tid vi lever i nu. Ungdomen är nationalistisk och folkförrädarboomersarna ligger och dör ut.

Jag tillhör nog den sista riktigt äckliga generationen. Det går inte att beskriva hur sjuka i huvudet vi var när vi var unga. Om jag bara kunde börja må bra så skulle jag hjälpa dessa ungdomar, men all min tid går tyvärr bara åt till att hålla på och dämpa min ångest. Vi får inte svika som våra föräldrar och deras föräldrar gjort. Ni som är psykiskt starka måste hjälpa ungdomarna.

Dagens ungdomar är så himla fina. De dricker inte alkohol, de röker inte och de knullar inte runt. Jag skulle vilja vara tonåring idag och få umgås med dem. När jag var ung så blev man tvungen att umgås med människor som var avskyvärda, för det fanns nästan bara sådana människor då.

Min högsta önskan: Att få föryngra mig och vara 15 år gammal idag.

Länge leve generation anti-egoism!
Senast redigerad av Offervilja 2026-08-30 kl. 09:16.
Citera
2026-08-30, 15:54
Medlem
Offerviljas avatar
De flesta killarna på Alternativ för Sveriges torgmöten är så försynta och till sättet otroligt svenska. Smala och spinkiga är nästan alla också. De är liksom till hälften små barn. Så himla söta är de. Gode gud vad jag älskar dem. Unga svenska killar är bäst!

Ungdomskille: – "Får jag ta en bild tillsammans med dig?"
Gustav Kasselstrand: – "Det är klart att du får göra det."
Citera
2026-08-30, 16:01
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
De flesta killarna på Alternativ för Sveriges torgmöten är så försynta och till sättet otroligt svenska. Smala och spinkiga är nästan alla också. De är liksom till hälften små barn. Så himla söta är de. Gode gud vad jag älskar dem. Unga svenska killar är bäst!

Bara dessa spinkisar kan försvara sig mot gäng av kaosbabbar så. Svenska män behöver shapa up. Tur att SD-Tobbe alltid varit en muskulös biff.
Citera
2026-08-30, 16:11
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Hur kommer det sig att könfördelningen är så skev bland Afs fans, medan det inte är lika illa hos SD? Denice Westerberg sa ju att det är minst lika många unga tjejer som vill ta selfies med henne som killar. Så är det ju inte precis för Afs.
Citera
2026-08-30, 16:41
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Hur kommer det sig att könfördelningen är så skev bland Afs fans, medan det inte är lika illa hos SD? Denice Westerberg sa ju att det är minst lika många unga tjejer som vill ta selfies med henne som killar. Så är det ju inte precis för Afs.
Det ser väl ut så på Alternativ för Sveriges torgmöten därför att män är bättre på att tänka själva. Magnus Söderman skällde en gång i podden Motgift ut nationella kvinnor för att de i chatten under programmet skrev att de i sitt liv bara haft manliga vänner. Det var tydligen okvinnligt. Söderman är dum i huvudet och fattar ingenting. Testa att umgås med vanliga heterosexuella kvinnor, gubbjävel! Alla nationella kvinnor har i sina liv föredragit att umgåtts med män. Nu har jag inte längre några vänner alls, men på den tiden som jag hade det så var de flesta killar.
Citera
2026-08-30, 17:09
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Det ser väl ut så på Alternativ för Sveriges torgmöten därför att män är bättre på att tänka själva. Magnus Söderman skällde en gång i podden Motgift ut nationella kvinnor för att de i chatten under programmet skrev att de i sitt liv bara haft manliga vänner. Det var tydligen okvinnligt. Söderman är dum i huvudet och fattar ingenting. Testa att umgås med vanliga heterosexuella kvinnor, gubbjävel! Alla nationella kvinnor har i sina liv föredragit att umgåtts med män. Nu har jag inte längre några vänner alls, men på den tiden som jag hade det så var de flesta killar.

Jo. Förresten, vad vill Kasselstrand göra för ungdomar? För min älskade Denice Westerberg pratade i en intervju i Riks idag om hur hon och Ungsvenskarna vill förbättra för unga på arbetsmarknaden osv. Vad har Kasselstrand för lösningar? Vad har Kasselstrand för lösningar för personer med handikapp och psykisk ohälsa? Låt oss säga att man är en psyksjuk arbetslös bidragstagande kvinna med missbruk som bor i en soc-lägenhet i Upplands Väsby och som lider av ångest varje dag, hur vill Kasselstrand förbättra för såna. Hur ser Kasselstrand på LSS? LSS är ju en viktig fråga för Jimmie och Simona.
Citera
2026-08-30, 22:33
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Jo. Förresten, vad vill Kasselstrand göra för ungdomar? För min älskade Denice Westerberg pratade i en intervju i Riks idag om hur hon och Ungsvenskarna vill förbättra för unga på arbetsmarknaden osv. Vad har Kasselstrand för lösningar? Vad har Kasselstrand för lösningar för personer med handikapp och psykisk ohälsa? Låt oss säga att man är en psyksjuk arbetslös bidragstagande kvinna med missbruk som bor i en soc-lägenhet i Upplands Väsby och som lider av ångest varje dag, hur vill Kasselstrand förbättra för såna. Hur ser Kasselstrand på LSS? LSS är ju en viktig fråga för Jimmie och Simona.
Gustav Kasselstrands nationalistiska Sverige hade varit ett snällt land där människor inte behövt må lika dåligt som de gör idag. Den psykiska ohälsan hade varit mycket mindre i Sverige om han fick styra. Psykisk ohälsa bland unga är ett problem som den nationella rörelsen talar alldeles för lite om. En rapport från 2024 visade att 56 % av alla barn och unga i det här landet lider av ångest och oro. Allra sämst mår tjejer med svensk bakgrund. Det som egoistgenerationerna har gjort mot sina barn är som jag brukar skriva helt oförlåtligt. Till alla ungdomar: Ha en fest och fira den dagen då er mormor och morfar dör, för de har i sina liv bara varit egoistiska och onda.

Medan unga svenskar gruppvåldtas och förnedringsrånas så sitter en svensk gammal gubbjävel och skryter om sin stora segelbåt.

"Pensionärerna får så dålig mat på äldreboendena..."

Om livet vore rättvist så skulle svenska pensionärer inte få någon mat alls. Jag skiter fullständigt i de där gamla äckliga jävlarna. De enda som jag bryr mig om och älskar är de unga svenskarna.

De nattliga promenaderna som 12-åring i Upplands Väsby... Så ensam borde inget barn få känna sig.
Senast redigerad av Offervilja 2026-08-30 kl. 23:02.
Citera
2026-08-31, 00:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Gustav Kasselstrands nationalistiska Sverige hade varit ett snällt land där människor inte behövt må lika dåligt som de gör idag. Den psykiska ohälsan hade varit mycket mindre i Sverige om han fick styra. Psykisk ohälsa bland unga är ett problem som den nationella rörelsen talar alldeles för lite om. En rapport från 2024 visade att 56 % av alla barn och unga i det här landet lider av ångest och oro. Allra sämst mår tjejer med svensk bakgrund. Det som egoistgenerationerna har gjort mot sina barn är som jag brukar skriva helt oförlåtligt. Till alla ungdomar: Ha en fest och fira den dagen då er mormor och morfar dör, för de har i sina liv bara varit egoistiska och onda.

Medan unga svenskar gruppvåldtas och förnedringsrånas så sitter en svensk gammal gubbjävel och skryter om sin stora segelbåt.

"Pensionärerna får så dålig mat på äldreboendena..."

Om livet vore rättvist så skulle svenska pensionärer inte få någon mat alls. Jag skiter fullständigt i de där gamla äckliga jävlarna. De enda som jag bryr mig om och älskar är de unga svenskarna.

De nattliga promenaderna som 12-åring i Upplands Väsby... Så ensam borde inget barn få känna sig.

Hur tuff är dagens unga jämfört med förr? Som nationalistisk ung man bör man vara tuff och ingen fjolla. När jag var liten på 90-talet så var skinnskallarna fruktade, och det fanns områden i t.ex. Stockholm dit invandrarbarn inte vågade åka till. Skinnskallarna var dåliga, men man saknar ändå tiden då svenska nationalistiska unga män och pojkar hade ett våldskapital över gatan.
Citera
2026-08-31, 01:21
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Hur tuff är dagens unga jämfört med förr? Som nationalistisk ung man bör man vara tuff och ingen fjolla. När jag var liten på 90-talet så var skinnskallarna fruktade, och det fanns områden i t.ex. Stockholm dit invandrarbarn inte vågade åka till. Skinnskallarna var dåliga, men man saknar ändå tiden då svenska nationalistiska unga män och pojkar hade ett våldskapital över gatan.
Dagens unga är tuffare än någonsin. Jag är inte så mycket för det där med stora muskler och aggressivitet, utan tycker att tuffheten hos en människa sitter i vad den tycker och gör. Den där lilla smala 14-åriga killen som går på Alternativ för Sveriges torgmöte är så enormt mycket tuffare än vad Jan Emanuel Johansson och Paolo Roberto är. Fy fan vad jag hatar sådana där töntgubbar! Är deras IQ över 70?

Vill skriva lite mer om psykisk ohälsa. 56 % av barn och unga i Sverige lider idag av ångest. Bland unga tjejer är den procenten ännu högre. Förstår ni hur sjukt det här är? Omkring tre fjärdedelar av unga svenska tjejer mår piss. Har ni tänkt på varför det är så? Varför gör ni ingenting för att få de unga att må bättre? Sverige är ett av världens vidrigaste länder. Jag tror inte att ungdomarna i Nordkorea mår så här dåligt.
Citera
2026-08-31, 15:22
Medlem
Offerviljas avatar
En sak som jag inte förstår är hur de gamla gubbarna tänker. Vi säger att du är en 58-årig gubbe som är lite nationalistiskt lagd av dig, skäms du då inte över att låta 14-åriga tonårstjejer ta den här kampen? "Jag sitter hemma och dricker öl, tittar på fotboll och tvingar istället små barn att ta ansvar." Hur orkar de gamla fittgubbarna leva med sin enorma ynklighet? Varför skäms de inte? Vi måste börja skamma dem!

Världens bästa svenskar: Unga killar!
Världens näst bästa svenskar: Unga tjejer!

Alla andra är sämst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in