Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Jo. Förresten, vad vill Kasselstrand göra för ungdomar? För min älskade Denice Westerberg pratade i en intervju i Riks idag om hur hon och Ungsvenskarna vill förbättra för unga på arbetsmarknaden osv. Vad har Kasselstrand för lösningar? Vad har Kasselstrand för lösningar för personer med handikapp och psykisk ohälsa? Låt oss säga att man är en psyksjuk arbetslös bidragstagande kvinna med missbruk som bor i en soc-lägenhet i Upplands Väsby och som lider av ångest varje dag, hur vill Kasselstrand förbättra för såna. Hur ser Kasselstrand på LSS? LSS är ju en viktig fråga för Jimmie och Simona.
Gustav Kasselstrands nationalistiska Sverige hade varit ett snällt land där människor inte behövt må lika dåligt som de gör idag. Den psykiska ohälsan hade varit mycket mindre i Sverige om han fick styra. Psykisk ohälsa bland unga är ett problem som den nationella rörelsen talar alldeles för lite om. En rapport från 2024 visade att 56 % av alla barn och unga i det här landet lider av ångest och oro. Allra sämst mår tjejer med svensk bakgrund. Det som egoistgenerationerna har gjort mot sina barn är som jag brukar skriva helt oförlåtligt. Till alla ungdomar: Ha en fest och fira den dagen då er mormor och morfar dör, för de har i sina liv bara varit egoistiska och onda.
Medan unga svenskar gruppvåldtas och förnedringsrånas så sitter en svensk gammal gubbjävel och skryter om sin stora segelbåt.
"Pensionärerna får så dålig mat på äldreboendena..."
Om livet vore rättvist så skulle svenska pensionärer inte få någon mat alls. Jag skiter fullständigt i de där gamla äckliga jävlarna. De enda som jag bryr mig om och älskar är de unga svenskarna.
De nattliga promenaderna som 12-åring i Upplands Väsby... Så ensam borde inget barn få känna sig.